Kom ik aan met mn team van 15k,ben er eigenlijk ook wel klaar mee sinds Ea de standaardsprijzen op max heeft gezet.Handelen vond ik het leukste van de game maar dat lukt nu bijna niet meer
Ik weet niet in hoeverre je echt kan handelen als je nu nog niet weet dat je minimum kan instellen met LT/L2 and maximum prijzen met RT/R2.
Dat weet ik dus wel daarom zeg ik dat je bijna niet meer kan handelen,eerst deed je speler snel automatisch aanbieden en ging die automatisch voor laagste nu kopen prijs en nu gaat het dus voor max nu kopen
Ben ik het niet met je eens, zoals jwoeloe heeft aangegeven is het nu veel makkelijker met de LT en RT knop, je kunt heel snel zelfs er dingen opzetten. En mbt tot handelen, je moet creatief zijn. Er zijn genoeg dingen om in te handelen. Bijv. fitness kaartjes voor een lage prijs oppikken of 1 dezelfde speler opkopen(min. 11) en dan voor duurder รก 1000 coins wegzetten.
Hier ook totaal geen probleem met handelen!! Sommige spelers zijn door de weeks een stuk minder waard en in het weekend dan gaan ze als warme broodjes.
Eens met beide! Ik heb ook geen problemen met handelen. Methode die @a3aan77 beschrijft werkt prima. Zelfs if spelers voor sif prijzen verkopen lukt!
Iemand een idee waar dit aan ligt? Was 2minuten aan het snipen en toen werd ik er vanaf gegooid en als ik nu Fut wil doen zegt die(Je moet een EA account aanmaken voordat je de online functies van Fifa16 kunt gebruiken)
Vind het dan toch raar dat ik er wel op was maar nadat ik eraf gegooid was vanwege sniping er niet meer op kwam maar bedankt voor je snelle reactie
Hoe gaat het snipen je tot nu toe af? Al veel verdiend? Tot nu toe gewoon flink gehandeld zonder dat snip-gedoe,.... 'gelukkig' met goede resultaten tot nu toe.
Eigenlijk niet zo goed haha,probeer het nu op andere manier en heb toch al bijna 200k winst in 2 weken
Ik denk dat de TOTY crash eraan zit te komen, topspelers zoals Bale, Neymar en Robben zijn al 10-20K gezakt in vergelijking met gisteren.
Het team waarmee ik wil gaan spelen in sinds dinsdag al 100k gezakt. Denk idd ook dat dit de start van de toty crash is.
Wat is de exacte datum dan van Toty?Heb nu 280k,zat even te kijken maar met 280k kan ik al een superteam maken zeg
TOTY is vanaf 11 Januari, de 11e heb je de verdediging in de packs voor 48u, de 13e de middenvelders, de 15e de aanvallers (24u)en daarna het gehele team dat weekend. Enne voor je team, ik zou als ik jou was eens kijken naar Kruse (SIF) voor de CAM positie. Muller is te vaak weg uit positie door zijn H/H work rates. Kruse en Muller zijn nagenoeg gelijk in stats en Kruse is ruim 200K goedkoper.