Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Damn, 2,5 uur wachten :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga dinsdag pas. Maar eerder kán gewoon niet wtf! Zwaar bummed mja. Ik ga dan wel weer in de zaal met het grootste doek van Nederland (schijnbaar, in Vlissingen :lol: ).

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Star Wars kwam eigenlijk nét te vroeg voor mij. Ik keek hem mee als m'n broer (SW-fan) hem keek, maar ik was destijds te jong om alles te volgen.

Desondanks, fucking nostalgie. Die soundtrack blijft episch.

film begint.. meteen tatatatuuuuuu-tááááá-tatatatáááá-tuuuu-tatatataaaaaa-tuuu-tutututuuuuuu. <3

10/10 qua gevoel. Rationeel gezien zeker dingen die beter kunnen, maar ik heb deze film niet ervaren als een 'film' in de bios. Nee, ik ervoer het anders. Het was meer een terugkomst.

en gvd meteen han fucking solo dood jazittie

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Star Wars gezien. Fucking tof. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.

Rey is gewoon de dochter van Luke Skywalker. Genoeg in de film dat daar naar hint. Kan niet anders.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    u fucking kidding me. Dit is volledig langs me heen gegaan dan. :D

Heb je wat van die hints voor me?

6. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Probeer de machete order, dan kijk je 4 en 5 eerst, dan 1 t/m 3 en sluit je af met 6
    The Rule of Two is door Darth Bane vast gelegd, niet door Darth Plagueis. Daarnaast is Plagueis vermoord door Sidious zodat Sidious zijn student Vader kon opleiden. En Kylo Ren heeft nog niet de titel "Darth" gekregen dus is hij nog geen volleerde sith. Ik weet niet of alles in de star wars canon past btw

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Star Wars gezien, super bruut :D

8. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Bijvoorbeeld Rey wacht op iemand/ouders die blijkbaar nooit opdagen, wie is weg? Luke :+ Ze heeft de "Force blijkbaar die enorm sterk is blijkbaar, het is sowieso niet de dochter van Han en Leia dus het lijkt wel duidelijk dat het de dochter is van Luke, want hoe anders komt ze aan de force? En waarom is "ze" de chosen one? :D

9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Most of all het feit dat de lightsaber van Luke en Vader haar "koos" volgens dat ene vrouwtje en haar visioenen. De tension tussen haar en Kylo Ren doet me daarnaast vermoeden dat het een beetje hint naar het feit dat ze familie zijn. Hij kon een eiland zien in haar gedachten, maar daar is ze tot het einde nooit geweest en heeft het ook niet in dat visioen meegemaakt. Waarschijnlijk is ze daar vroeger al eens geweest met Luke? Daarnaast het hele einde. De hele rebel base weet waar hij is, maar per se zij moet daar heen? Waarom niet samen met Leia, die jaren haar broer niet heeft gezien? Zo zijn er nog wel meer dingen die me doen vermoeden dat dit het geval zal zijn. Wat OniRyo bijvoorbeeld ook benoemd.

Ik zat aan het einde zelfs te wachten op de bekende line: "Rey, I'm your father". Dat zou pas een geniaal einde geweest zijn voor de Star Wars fan. :cool:

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Shit, de kop die hij trekt. Hij speelt er zelf ook nog in volgens mij, dat beloofd niet veel goeds. 8)

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wow dat is wel een heel eerlijke reactie haha!

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Eeeeeeeen we gaan woensdag gewoon nog een keer.
    Soundtrack spoiler;

Star Wars is terug bitches ... en hoe :eek:

14. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik ben nooit echt een Star Wars fan geweest en heb daardoor de films nooit echt goed bekeken op tv etc. Nu ga ik het toch proberen en heb daarom de complete saga blu-ray box gekocht. Zo kan ik de films mooi in 2 a 3 dagen bekijken. Ik ben wel o.a. een sci-fi liefhebber qua films en games.

WinterBase vindt dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Precies wat ik ook zeg, en ben blij dat er nu meer mensen zijn met dezelfde mening, want het is echt erg makkelijk om mee te gaan met de hype

basically een remake van A new Hope

16. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat wil je nou eigenlijk precies? De film haten of blij zijn dat de film zo goed ontvangen is? Ondertussen al aan je tweede flesje azijn begonnen? Jezus man :rolleyes:

The Phantom Menace > A New Hope
    Revenge of the Sith > Empire Strikes Back
    Attack of the Clones > GTST aflevering

Kwa gevoel gebeurd er in elke Star Wars film hetzelfde? Sorry man, maar je klinkt echt als een kind wat niet gekregen heeft wat 'ie graag wou hebben. A New Hope = Return of the Jedi. Gebeurd toch ook hetzelfde? Net alsof het "slecht" is dat de film enigzins op A New Hope lijkt :+

Maargoed, wees inderdaad blij dat mensen dezelfde mening hebben als jou. Sluit ik lekker aan bij de duizenden die dat niet hebben en van een film kunnen genieten zonder mierenneukerij.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Gast even serieus wat lul jij nou. Ik vond de film tof, maar kom nou niet doen alsof de film geen flaws had en the best thing ever was. Alsof ik jou persoonlijk heb beledigd door te zeggen dat de film flaws had en niet zo geweldig was als de hype eromheen. Ik ben blij dat er gewoon wel nog mensen zijn die kritisch zijn en niet met dikke caps gewoon komen schreeuwen "omdat Star Wars".

Rey = Luke, Jakku = Tatooine, BB8 = R2D2 (hidden message in droid), Han = Ben, Kylo = Vader, Luke = Yoda, Poe = Han, Starkillerbase = Death Star

En maak je niet druk, ik ga Batman v Superman net zo kritisch beoordelen

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    "Omdat" Star Wars? 9/10 is de film zeker wel waard. Waarom? Omdat ik Star Wars geweldig vind en al 3-fucking-films door de dikke meuk heen kan kijken en er gewoon van genieten. The Force Awakens schijt op de prequels dus is de mierenneukerij echt niet eens waard. Heb je een punt? Soms. Maar dat maakt het geen slechte film ... jij doet (vind ik) erg je best om punten te vinden om de film af te zeiken. Punten die er totaal niet toe doen.

Shut the fuck up, we must.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zeg al 5x, de film is NIET slecht. Maar ik vind de punten er zeker wel toe doen. Ik wil geen Empire Strikes Back 2..

Jorrie vindt dit leuk.
  20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Haha, waarom ben je zo defensief bezig man 8)

Deel Deze Pagina