Ik moet zeggen vind het best een leuke game. Zal hem alleen nooit zelf gehaald hebben maar met GWG speel je dan opeens zulke spellen. Heeft wel een tof sfeertje en het sneaken is ook wel tof gedaan en niet halfbakken zoals tegenwoordig in elke AC game. Probeer ook alles echt te stelen. De performance is wel wat minder. Kan me herinneren dat daar ook veel over gezegd is in de reviews. Veel framedrops waar het spel verder helemaal niet zwaar is ofzo qua graphics en er eigenlijk niet echt actie is.
Bij mij staat hij ook te wachten de HD. Eerst AC even uitspelen, waar ik mij overigens wel heel erg mee vermaak,
Heb hem ook even gedownload en vind het best een leuke game.... valt bij mij in de categorie ziek-zijn-spel.
Vind het echt een leuke game om te spelen. Zeker geen perfecte game. Maar zat net steeds "nog een level" Ook wel tof dat er langzaam ook wat meer puzzels in de game komen. En het niet alleen maar sneaken is.
Ik heb de game op de release gespeeld en vond hem erg tof. Technisch wat minder (laadschermen). maar zeker wel een leuke thief game met een lekkere donkere sfeer!
Ben alleen geen fan van chapter 5. Dat is opeens creepy a la Outlast ofzo. Kan daar slecht tegen haha.