Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Ik ben benieuwd hoeveel mensen hier nou daadwerkelijk gebruik van maken? Ik was er zelf ook enthousiast over, maar tot nu toe nog niets mee gedaan. Dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de titels die beschikbaar zijn. Het aanbod valt tot nu toe een beetje tegen.

2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik wacht op Skate, Skate 2 of Skate 3. Voor de rest interesseert het me niet veel.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik doe alvast een voorspelling: Deus Ex Human Revolution & Braid zijn Games with Gold in januari.

5. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Is dit de tweede batch? Wat matig weer zeg!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Mooi overzichtje Hybrid, verrassende uitslagen zoals ''Your most played game'' :lol:

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    2633 uur kan toch haast niet kloppen? Dat is meer dan 7 uur per dag en als je ook nog werkt,op vakantie etc gaat lijkt mij dit haast onmogelijk

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    2167 uur hier :+ Ligt eraan of je jouw xbox soms ook gewoon aan laat staan of niet. Zo heb ik ook wel eens voor het downloaden van een game de xbox aangezet in de ochtend en die heeft heel de dag aangestaan.

10. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Die statistieken van Microsoft klopt sowieso niets van. De vorige keer dat ze zo'n lijst maakten kwamen ze tot de conclusie dat ik voor 30% van Nederland zijn gamerscore verantwoordelijk was ofzo. Yeah right.

11. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Begrijp nog niet goed hoe ik het beeld van m'n One moet kalibreren.
    Het beeld is iets te groot dan dat er weergeven kan worden.
    Nu kan ik bij settings naar kalibratie, maar het enige dat ik bij al die stappen kan doen is op 'next' drukken. Wil bij het scherm met de blauwe en groene lijnen het beeld juist zetten / schalen / verschuiven, maar geen idee hoe.

Edit: Moet je dus op je TV zelf aanpassen, helaas. Kan die niet scalen, dus dan de buitenste randen maar missen.

Laatst bewerkt: 19 dec 2015
  12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moet je idd op je tv doen. Welke tv heb je dan? Meeste kan je wel scalen denk.

13. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    LG van ca 7-8 jaar out. Gaat volgend jaar denk vervangen worden.
    Kan horizontal/vertical wel verschuiven, maar niet scalen.
    Wel irritant dat ik het via m'n tv en niet de One moet doen. Beeld iets aangepast en als ik naar andere bron overschakel is het beeld niet meer zo fijn, dus weer deels terug gezet (voornamelijk contrast/helderheid).

Btw, wel blij dat ik de 1TB versie heb. HDD ruimte gaat snel vol zitten. :p

Laatst bewerkt: 19 dec 2015
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....damn, wordt dan toch echt tijd voor een nieuwe TV!

15. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, zeker met al die bc games en gratis games erbij heb je aan 500GB maar weinig. Gelukkig heb ik nog een externe HDD.

Laatst bewerkt: 20 dec 2015
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Ik heb van de week mn WD pasport aan mn xbox erbij gezet want had die toch liggen en deed er niks mee.
    Ik moet zeggen die extra 500 gig is wel prettig

Verstuurd Met Tapatalk

Mallakai vindt dit leuk.
  17. Gyrrack

Gyrrack Active Member

Leuk Bevonden:
    92
    Dan zal je tv overscan toepassen, dat los je op door een andere beeldverhouding te kiezen. Dat heet bij LG geloof ik Just scan (andere opties zijn vaak 16 : 9, volledig, zoom, 4:3 etc). Met overscan verlies je een deel van het beeld, maar (vervelender) het zorgt er ook voor dat je beeldscherpte verliest en meer kartelrandjes ziet doordat niet elke pixel 1 op 1 kan worden weergegeven en de tv gaat rescalen. De beeldmodus THX zou eveneens het beeld volledig moeten weergeven.
    Lukt het daarmee niet dan kun je mogelijk de hdmi aansluiting waar de Xbox One aan gekoppeld is hernoemen/het label PC geven. Meestal heb je daarmee minder input lag maar het heeft soms ook invloed op de beschikbare kleurprofielen etc.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Zoveel opties heb ik helaas niet. Enkel 16:9 of 4:3. Kan beeld verder wel qua kleur instellen etc en horizontaal/verticaal verschuiven, maar niet scalen of iets met overscan / gekke opties doen.
    Net Diablo gespeeld en toen was het beeld al vrijwel direct goed. Heel klein beetje in-game scalen.

Lettertjes worden af en toe wel klein zo, dus ook een reden voor een grotere tv. :+

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  20. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb mijn 3V card toegevoegd aan mijn Microsoft account, visa nummer goed ingevuld etc..alles goed. Toch wanneer ik iets probeer te kopen krijg ik deze melding op zowel Xbox One als Xbox.com

Use a different way to pay
    Your purchase can't be completed with this payment option. Try a different or new way to pay.

Ingelogd op de USA store op Xbox One en USA gekozen op Xbox.com

Gaat dit dan alleen werken als ik de boel op Nederlands zet ofzo? Paypal die ook al sinds dag 1 niet werkt..jammer hoor.Zal vast wel werken als ik de kaart ook toevoeg op mijn NL account..maar nah.

Laatst bewerkt: 21 dec 2015

Deel Deze Pagina