Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Zo'n visueel juweeltje als The Revenant moet je op het grote scherm zien. _O_

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup The Hateful Eight ook en Creed.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik wil gewoon de 70mm versie van The Hateful Eight zien in Eye.

Ik wacht overigens nog steeds op de dag dat ze Once Upon A Time In The West gaan vertonen. Day 1!

Wat ik me trouwens afvraag: Waarom zijn die Oscar screeners altijd in zulke matige kwaliteit? Lijkt me dat het voor die juryleden niet echt lekker wegkijkt. :+

Laatst bewerkt: 20 dec 2015
  5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb een week tot anderhalve week geduld, nog ruim voor de Oscars, en je hebt 1080p versies all over the place. Zelfs films die niet genomineerd gaan worden, was vorig jaar ook zo.

Neem The Lone Survivor, van begin vorig jaar. Die film kwam rond de Oscar tijd uit, maar lekte al snel in 1080p. Het enige leuke dus aan die saaie Januari en Februari maanden.

Mij hoor je niet klagen. :D

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Eerste gedeelte van de film was super.
    Die scene als ze naar Mexico gaan om die cartel baas op te halen en vast komen te zitten bij de grens. Was genieten
    Maar niet hele erge fan van hoe het plot zich daarna ontwikkelde. Misschien was het mijn verwachting of iets anders. Weet het niet. Maar overal wel een toffe film en vooral goede spanning.

7.8/10

Laatst bewerkt: 21 dec 2015
  7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga hem zo meteen ook kijken, heel benieuwd.

Star Wars inmiddels ook gezien met @Head Ninja en de film even laten bezinken:
    Een feest van herkenning, wat in combinatie met de nieuwe en prima gecaste personages uitstekend werkt. Totaal geen origineel plot, maar de verschillende kleine insteken waren wel goed. Die enorme reus in dat hologram, dat voorspelt niet veel goeds heb ik het idee. Had inmiddels al een theorie gelezen dat hij Palpatine ook aanstuurde en echt belachelijk oud zou zijn. Qua actie vond ik dat er teveel was, maar de actie was wel goed en de sets waren fenomenaal.

Rey is gewoon goed in acteren, maar ze heeft ook de juiste looks. Damn, als Jedi in wording ziet ze er al super sexy uit. Aan het einde Luke nog even, met wel een hele bezorgde blik in zijn ogen, maar vond dat zwaar tegenvallen terwijl hij overal werd genoemd en steeds tijdens de film ook.

Han Solo dood dat wist ik al zeker, want het is al een tijd bekend dat Harrison Ford helemaal nooit weer in de huid van Solo wou kruipen, maar ik weet ook dat ze hem er dik voor betaald hebben. Hij schijnt zelfs 10x zoveel aan deze film te gaan verdienen t.o.v. de nieuwe acteurs, maar je bent Solo of niet. Deathstar idee in deze film vond ik zelfs voor Star Wars begrippen veel te ver gaan. Even in een kwartiertje een zon opzuigen.

Die planeten die eerder vernietigd werden, kan je wel zeggen dat er geen bekende SW planeten bij zitten, want als ze echt Coruscant vernietigen, dan smoor je een flink stuk SW geschiedenis. Vergeet niet dat daar een Jedi Temple staat, De Senaat van The Republic en het hele grote archief van The Galaxy far far away, waar Obi Wan in Attack of the Clones langs gaat als ik me niet vergis. Dus nee, voor mij no way dat het Coruscant was bij die vernietigde planeten.

Ik heb wel genoten, maar ik twijfel wel over aanschaf op Blu Ray, dan moeten ze echt met steelboxes komen in Trooper of Jedi vorm. Voor de rest waren de bad guy's wel erg tof, op die Harry Potter gast na, maar hij had wel een goede scene nadat Kylo Ren zijn masker voor het eerst afgezet had en faalde in een missie. Overal denk ik toch maar een 7/10. Prima film, toffe cast, toffe sets en special effects, maar qua verhaal en plot niet vreselijk bijzonder. Benieuwd naar de volgende film in de saga.

Rampage vindt dit leuk.
  8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat Han Solo dood ging lag er al te dik bovenop. Ik denk zelfs dat het een eis is geweest van Ford. Die wou in Empire Strikes Back al dood omdat het bij het karakter zou passen. Toen dit niet gebeurde is Ford niet echt rooskleurig geweest over de Star-Wars films. Sterker nog, hij had d'r een hekel aan en vond het verschrikkelijk. Lijkt me niet dat dat ging veranderen in 7. Overigens is het Coruscant gelukkig niet. De Republic verhuist van planeet naar planeet d.m.v stemmen. De Temple op Coruscant word niet meer gebruikt trouwens. Na de slachting die plaatsvond in Revenge of the Sith is de hele boel gesloten en gesloopt... word helaas nooit in de films uitgelegd.

Dat jij nu al nadenkt over de Bluray's joh haha...

Toch denk ik dat Episode 8 niet zo positief ontvangen gaat worden als dit deel. Dit deel teert merendeel op nostalgie en het "oude" Star-Wars gevoel. Rian Johnson heeft "giant shoes to fill" ... om het even zo te zeggen. Ach, nog 1,5 jaar wachten ... dan weten we meer :)

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eigenlijk wel he. Ik heb gister een klein stukje gezien, eerste 5 min ofzo. Maar ik heb 'm uitgezet omdat ik geen subtitles had. Ik kon Hardy echt niet verstaan met dat accent. :+

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958
    Episode 8:
    The First Order strikes back :F:

Wat vond je van die soundtrack dan?

Laatst bewerkt: 21 dec 2015
  11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Straks gewoon nog eens naar de bios. :cool:
    Zag op Reddit nog een theorie dat Rey misschien familie van Kenobi zou zijn. Zou dat echt een stuk beter vinden dan dat straks blijkt dat ze Luke's dochter is, dat ziet iedereen nu gewoon al aankomen. Misschien krijgen we dan ook een spin-off met McGregor als Obi-Wan weer. _O_

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Weinig kans ... Kenobi is in de 60~70 ten tijde van A New Hope en gaat daarin ook good. Tenzij Rey verwerkt is VOOR A New Hope .... maar dat kan dus ook niet. Dan zou ze ouder moeten zijn. Kan ook zijn dat hij Force-Zaad heeft natuurlijk. Ik juich overigens een film met McGregor als Obi-Wan toe. Geweldige acteur in de prequels :) Hij heeft er nu ook wel de leeftijd voor. Overigens heeft McGregor wel een zinnetje ingesproken voor The Force Awakens. This is your first step into a larger world...

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was wel nice. Werkte goed met de spanning.

Reckuuza vindt dit leuk.
  14. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Zeg ook familie van, dat hoeft niet meteen zijn dochter te zijn. Misschien heeft hij ooit een kind verwekt waarvan hij geen kennis had en is Rey zijn kleindochter. Het zou het verhaal in ieder geval een stuk interessanter maken, want wie gaat in 2017 nog verbaasd zijn als blijkt dat ze een Skywalker (of Solo) is.

Rampage vindt dit leuk.
  15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk, het ZOU kunnen maar voor zover we weten heeft Kenobi zich wel aan de Jedi-Code gehouden en geen kids verwekt. Dat was/is ten strengste verboden. Hij heeft in de Clone Wars serie wel een "liefje" gehad maar dat was het dan ook. Het ZOU kunnen ... maar Kathleen Kennedy heeft al aangegeven dat 7-8-9 het verhaal voortzet van de Solo's en Skywalkers :) Alles kan en het zou een leuke plot-twist zijn. Datzelfde geld voor Luke. Kan me niet voorstellen dat iemand die zo "stevig" in z'n laarzen staat een foutje zou maken en een kind verwekt bij iemand. Hij weet namelijk wat er kan gebeuren. Goed, nu zijn Luke en Leia beide aan de Lightside gebleven ... Erg he? 1,5 jaar wachten :+

Nukem 007 vindt dit leuk.
  16. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    er komt dus een deel 8 .. alles tot nu toe ontweken qua verhaal / trailers en alles zat mooi in spoilers .. maar dat weet ik dan iig maar alvast :p , 3 Jan gaat ik pas

vh weekend ook Sicario gezien en vond het erg vermakelijk moet ik zeggen

vanavond naar Hunger Games met mijn zoon

17. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ben alle Star Wars films aan het kijken zodat ik straks als het rustiger is goed voorbereid naar TFA kan.

The Phantom Menace was wel weer vermakelijk maar gistermiddag Attack of the Clones weer gezien en dat blijft toch wel de allerslechtste hoor...
    Als het geen SW film was dan had ik m na een half uur al uitgezet, echt tenenkrommend slecht die Padme/Anakin lovestory, vooral door het gewoonweg niet kunnen acteren van Anakin.....
    De bad guy was ook al niets in dit deel (Count Dooku, pfffffffffffffff) en eigenlijk kan ik me niet eens een memorabele scene herinneren?

Wat een kutfilm haha. :+

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Toch zou ik het niet aanraden om in 1 week ep 4-5-6 en dan 7 (TFA) te kijken.

Dit heeft te maken met
    het feit dat je dan 3x in 1 week wordt geconfronteerd met een deathstar die aan het opladen is en die binnen 15 minuten kapot moet.

Matrix vindt dit leuk.
  19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    oh ik ben gisteren ook begonnen met I & II opnieuw te kijken , vd week 3&4 kijken en dan de laatste 2

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.105
    Waarom sla je 5 over dan.

Deel Deze Pagina