De hele sale is doodsaai gemaakt. En nee, dat komt niet omdat ik de meeste games die ik wil al heb. De daily deals waren juist iets tofs om iedere dag naar uit te kijken, ook al kocht je niets. Het voten op deals was juist een toffe manier om Steam Holiday Cards te scoren. Nu moet je doodsaai je games queue tot het einde doorlopen. :')
Is het nu ook. @Modder-Eter : Speelde jij niet ook Euro Truck Simulator 2 in het verleden? Kijk eens naar de uitbreidingen, want het origineel is voor nog geen 3 euro te koop als ik het goed gezien heb. Zitten best wel een paar toffe titels tussen. Fallout 3 GOTY kost ook geen drol, onder de 10 euro uit mijn hoofd.
Die games die nu in de aanbieding zijn waren in oude Steam sales even goedkoop of zelfs goedkoper. Op de nieuwere releases na uiteraard, maar dat spreekt voor zich. Daarnaast is de PC versie van Fallout 3 kut met peren.
Er is toch nog 1 leuk koopje, maar daar zit wel een addertje onder het gras. Het is de eerste episode uit een episodic release, maar zeker wel 3-4 uur gameplay en zeer goed: http://store.steampowered.com/app/345390/ Kost een euro.
Wat is een makkelijke manier om naar goede deals te zoeken? Want er staat dat er 1023859432037391956102373 games in de aanbieding zijn, maar heel ver kom je niet bij 'uitgelicht' of door door de genres te scroller.
Ik heb voor jullie een gratis Steam key voor zowel Tomb Raider Underworld als Tomb Raider Legend. Mochten er hier geïnteresseerden zijn, laat het weten. Uiteraard wel spelen.
Ik houd me aanbevolen als jij zegt dat het waardige games zijn om te spelen. (Ja, heb ervaring met Tomb Raider )
Endless Legend ook nog opgepikt in de sales, man dat is een vet spel! Raar dat ik die in 2014 helemaal heb gemist.