En neem ook maar van mij aan dat ik er hetzelfde over denk. Film is zeker het kijken waard, want beter krijg je ze dit jaar in het genre niet. Soms erg donker, tamelijk misselijkmakend in het begin, maar bepaalde scenes zijn erg sterk. Het begin, de opening, vind ik daar het beste voorbeeld van. Ik maak er afgerond een 8.0/10 van, met erg sterke rollen van Blunt en del Toro. Brolin speelt standaard, maar past wel prima tussen de rest. Niet kijken als je een hele zwakke maag hebt, al is dat alleen voor het begin het geval.
Overigens wel even credits geven aan JJ Abrams Spoiler: Verrassing, Force Awakens spoiler. NIET FUCKING KLIKKEN ALS JE HET NIET GEZIEN HEBT. GEWOON.NIET.DOEN. Toen Han naar zijn zoon stapte wist iedereen wel dat het fout ging aflopen, maar die scene was alsnog erg sterk gedaan. Het moment dat hij de lightsaber door zich krijgt was zo indrukwekkend, je hoorde de hele zaal gewoon naar adem snakken. Dat is toch wel knap hoor. En Chewies schreeuw deed gewoon pijn
Tweede keer was net zo vet als de eerste. Nu minstens nog een half jaar wachten op de blu-ray. Waarom moet dat altijd zo lang duren?
Half jaar? Het is toch standaard dat december bios releases hun Blu-ray release in april hebben.... Lijkt mij geen half jaar ;-)
Gisteren was ik op een hiphop site aan het kijken in een bepaald nieuwsartikel en vaak check ik dan ook even de comments sectie. Kom ik daar gewoon al vrij gauw een tyfuslijer tegen die het nodig vond een lijstje neer te zetten van The Force Awakens spoilers. Helaas heb ik er eentje gelezen. God wat vinden mensen er toch aan he, kutapen dat het zijn. Ik zou er dolgraag heen gaan, maar het kan nog niet. Ik kan maar beter niet eens meer internet sites checken denk ik,
Wat ik niet begrijp is dat zo'n film niet in real 3D geschoten wordt. Juist dit soort films lenen er zich voor. Jammer, maar ik heb echt slechte ervaringen met films die post proces 3D zijn..
Immens triest dat. Gelukkig niets tegengekomen op de Xbox Reddit maar vanaf nu ga ik nergens meer in comment secties kijken. Het gaat helaas nog even duren voordat ik erheen ga, dus ondertussen alle delen nog eens checken. Is sowieso heel lang geleden.
Vanavond voor de 2e keer. Waarschijnlijk zie ik veel meer van de film omdat ik weet waar ik op moet letten. Hopen dat tie nog steeds zo goed bevalt als de eerste keer