Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Netflix + goede films in de bioscoop zien en/of op blu-ray kopen. Download echt bijna nooit meer, de nieuwste films die ik niet in de bioscoop heb gezien zijn vaak ook niet interessant genoeg om te downloaden.

Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Fiasco en s4nd3r vinden dit leuk.
  4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Huh? Vervolg op Prince of Persia?

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Spectre inmiddels gezien. Ik was aangenaam verrast, al had sommige flauwe humor niet gehoeven. Ze kunnen met deze film de serie wel een boost geven, want Spectre laat genoeg achter om nog iets goeds van te maken.

Ik vond de film naar het einde toe wel minder worden, zeker toen de bad guy echt bekend was. Het eerste stuk tussen hem en Bond was erg goed, maar werd daarna ook minder. Ik moet zeggen dat er ook te weinig uitleg was, maar aan de andere kant is dat ook wel de charme van een bondfilm. Trailer gaf ook een heel andere indruk en dat is misschien wel goed als de film over een geheim agent gaat.

Er lijkt trouwens wel een flinke sprong in de tijd te zijn gemaakt na het zien van een oud bekend gebouw wat Bond binnen loopt. De explosies tijdens de film waren niet persé zo nodig geweest, maar er waren voldoende rustmomenten. Ik zag ook meer een echte Bond, maar dan in een modern jasje. Q was tof, Ralph Fiennes had eindelijk een toffe rol in deze film.

Nee, ben totaal niet onaangenaam verrast door deze Bond, ook al hadden sommige dingen best anders gekund. Blij dat ze ook meer info gaven over het 00 programma. Ook blij om te zien dat ze MI 6 niet zo naïef neerzetten als in eerdere Bond films, in het bijzonder die met Craig in de hoofdrol. Had het idee dat MI 6 in deze film sterker werd neergezet dan in eerste instantie deed vermoeden.

Het is overal gewoon een goede actiefilm met flinke veel spionage elementen en voldoende verhaal. Dat mensen de bad guy en zijn verhaal niet kunnen waarderen komt door de trailers denk ik. Zelf vind ik het wel degelijk goed gedaan, want de misleiding van de trailers na het zien van Spectre hoort imo bij een film als Bond. Wat is nu één van de doelen van een geheim agent: Dingen geheim houden en je tegenstanders, in dit geval meer de kijker, op een dwaalspoor brengen.

7.5/10 zonder problemen!

Laatst bewerkt: 28 dec 2015
  6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope. Dit is een still van Assassin's Creed (2016) met Michael Fassbender.

7. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ga toch maar met groepje naar Star Wars, alleen hebben ze 3D gereserveerd. FML! :+

AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het schijnt wel goed te zijn de 3D in deze film, ook al hoor ik dat zowat bij elke grote blockbuster. Zelf niet gedaan omdat ik al brildrager ben en laat dat nu net voor veraf zijn. 8)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... dat meen je niet? :+

Jezus @AnubisNefer ... ik wou bij @Willem even een naamsverandering aanvragen! aNooBis

AnubisNefer en bulletproof010 vinden dit leuk.
  10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Star Wars tweede keer gezien. Nog steeds nice. :cool:

Olijke Poffer en Rampage vinden dit leuk.
  11. Reson

Reson Active Member

Leuk Bevonden:
    635
    Gisteren stiekem ''The h8teful eight'' gekeken via stream(ik kon het niet laten) maar ik moet bekennen dat ik er niet inkwam en hem gestopt heb voordat ik hem kut ging vinden.

Ik hoop dat het met betere beeld- en geluidskwaliteit een goede film wordt maar ik zie het wel somber in.

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind sowieso dat de laatste Tarantino films op elkaar lijken. Het is allemaal "dialogue-driven". Erg jammer ... want ik ben die formule onderhand spuugzat. Inglorious Bastards ging nog wel maar dat kwam door Ome Hans. Django Unchained vond ik kwa actie goed ... maar sommige van die dialogen sloegen helemaal nergens op. The H8ful Eight lijkt allemaal weer hetzelfde te doen. Dialoog dat je strot uitkomt.

Wacht wel lekker tot hij te downloaden is.

O. Wacht.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee. Helaas. 3d moet niet gimmicky zijn, maar juist subtiel worden toegevoegd voor diepte.

Prachtige voorbeeld is Prometheus. Ik kijk Star Wars 2d. Fock 3d.

Olijke Poffer en Yellow 13 vinden dit leuk.
  14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja ik was laatst ook aangenaam verrast door Star Wars maar al die light sabers hadden niet gehoeven.

PS ooit een Fleming gelezen?

L.A. en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Fiasco vindt dit leuk.
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kan zomaar de beste een vd beste comic movies worden. Die cast is briljant.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Baard mag wel iets dikker en donkerder. Maar vooralsnog. Spot on.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind ook dat er teveel dinosauriërs in Jurassic World zaten. Had niet gehoeven.

Mallakai vindt dit leuk.
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ohyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In the Heart of the Sea - Zo kijken die film. Ik dacht van tevoren aan een film die veel te veel een sprookje zou zijn. Halverwege de film even gekeken op IMDB wie de regisseur was. Deze film is toch weer een toppertje van Ron Howard. Het leven van een walvisvaarder uit de eerste helft van de 19e eeuw word redelijk goed belicht. Op het moment dat ze achter ''Moby Dick'' aangaan word de film steeds beter.

Afwisselend word het verhaal verteld door een man van rond de 60, die tijdens het het Moby Dick gedeelte 14 jaar was en een kleine knaap op het schip The Essex. Wanneer de film over de helft is, zie je alles beter worden. Het acteerwerk van Brendan Gleeson als de oudere man die het verhaal van The Essex vertelt, is erg sterk. Ook ''Catelyn Stark'' heeft een leuke klein rol als zijn vrouw. Zij weet zowel kleine als grote rollen goed neer te zetten.

Er is voldoende actie in de film, de setting bevalt mij ook sterk, net als het verhaal. Er is een hoge dosis drama in de film en dat vind ik bijzonder sterk uitgewerkt. Het is zo'n film waarvan je niet verwacht dat je een leuke ervaring gaat hebben. Als je hem dan kijkt en het bevalt, geeft dat een dubbel goed gevoel. Dit is een beetje In the Heart of the Sea. Weinig op aan te merken, behalve dat Hemsworth niet zo vreselijk goed speelt, dat duurt even voor die echt op gang komt. 8/10

Deel Deze Pagina