1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Yup maar in de original trilogy word er niet over gesproken aangezien t nog moet gebeuren en in the force awakens wel en in die film zijn ze ook op Jakku voor het eerst in de filmreeks dus hoort gewoon bij de nieuwe film IMO :+

    Is er eigenlijk al een datum bekend van het 1e dlc pakket?
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2015
  2. thanks

    thanks Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    10
    Ze mogen van mij ook een keer een modus doen met alleen sabers
     
    Dex vindt dit leuk.
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nog 2 levels, dan krijg ik ook de DL-44. jeetje wat een sterke gun is dat haha.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Maar the Force Awakens gaat niet over de oorspronkelijke Battle of Jakku zoals in de film ;)
     
  5. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    True.

    Maar de locatie komt wel in episode 7 voor dan mischien niet letterlijk de battle maar er word nergens anders (voorzover ik weet) over jakku en de battle of jakku gesproken.. Zonder the force awakens hadden we (nogmaals voor zover ik weet) niks over jakku geweten..

    Plus dat de battle of jaku map speciaal ter gelegenheid van episode 7 gemaakt is als "voorproefje" op de nieuwe planeet Jakku.;)
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Haha auto aim is zwaaaaar aanwezig. Ben gewoon accurater in third person :p
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aimen zonder zoomen is heel goed te doen ja.
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het wel een beetje lame om eerlijk te zijn, helemaal geen Clone Wars. Ik ben erg bang dat de vier "grote DLCs" elk één planeet gaan introduceren met een paar maps, en af en toe een nieuwe modus.

    Ik weet dat er al officiële press releases voor gedaan zijn, maar toch, gaat tegenvallen ben ik bang.

    En dan straks Battlefront 2 met Clone Wars (en/of beetje van de eerste/twee nieuwe films), en dan Battlefront 3 met alles van de drie trilogieën.
     
    allstyles en bulletproof010 vinden dit leuk.
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat is wel teleurstellend. Dat sluit eigenlijk nieuwe hero characters al uit toch? Misschien Lando, Chewie en Yoda, maar aan de kant van Empire?
    Ook erg vreemd om niet de hype van TFA te gebruiken voor de eerste DLC. Had gehoopt dat dit gewoon de complete Star Wars ervaring zou gaan brengen, maar ze gaan al uit van een volgend deel (terwijl dit deel eigenlijk al te weinig content heeft).
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Het is al bevestigd dat er nieuwe heroes toegevoegd zullen gaan worden.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ben benieuwd of de game nog te spelen is zonder DLC... Of dat je dan in lege servers rondloopt...
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja hoopte er ook op. Zou toch leuk zijn als je met Mace Windu tegen Kylo Ren kan :D.
     
  13. bulletproof010

    bulletproof010 Hey! Listen!

    Berichten:
    1.818
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Weet niet of dit hier al gepost was:

    DICE-medewerker Patrick Söderland schrijft in een blogpost dat het bedrijf 'in de komende maanden' gratis content aan Star Wars Battlefront toevoegt. Een precieze releasedatum wordt niet gegeven.

    Söderland meldt tevens dat deze content geen onderdeel is van de eerder aangekondigde Star Wars Battlefront Season Pass. Dit pakket geeft je eerder toegang tot zestien nieuwe multiplayermaps en vier nieuwe hero units.

    Electronic Arts geeft aan dat de eerste uitbreiding vroeg in 2016 uitkomt. De komende weken volgt er meer informatie over de Season Pass.

    Dit is de volledige inhoud:

    • Meer dan twintig stukken uitrusting in de vorm van wapens, voertuigen en Star Cards
    • Vier nieuwe helden en schurken om mee of tegen te vechten
    • Zestien extra multiplayer maps op nieuwe locaties
    • Vier nieuwe game modi
    • Twee weken eerder toegang tot iedere uitbreiding
    • Exclusieve "Shoot First" emote
     
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ideaal zeg camera draaien d.m.v paddles haha. Gister level 25 gehaald, en wat een bazen gun die DL-44. Is gewoon oneerlijk haha:

    http://xboxclips.com/uJellyBruh NL/a94592c6-ddc0-4ff8-ac77-f2dc1b2801a6

    Helaas ben ik met Hero's nog rete slecht. Word altijd afgemaakt met Hero's VS Villains en in Walker Assault of Supremacy ben ik altijd te laat voor power ups. Soms heb ik wel een aircraft maar daar word ik ook altijd direct uitgeschoten :p
     
  15. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Met de DL-44 gaat dit heeel makkelijk... ook in first person
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah valt wel mee, Bij Battlefield is het ook niet echt het geval en blijft vanilla een stuk populairder altijd. En ik denk dat er niet heel veel mensen de season pass halen ten opzichte van Battlefield waar er meer "hardcore" spelers rondlopen die er makkelijker nog 50 euro instoppen.
     
  17. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij is erg leuk.. maar om er een season pass tegen aan te gooien van 50 euro? Nee zo leuk is ie net niet
     
  18. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Tjonge tjonge wat een game haha, vermaak me er echt rete goed mee. Ben nu level 37. Speel het meeste supremacy, Hero's VS Villains, Cargo en Droid Run. K/D staat nu op 2.24 en toch wel paar leuke dingen opgenomen:

    1. Dit waren echte stormtroopers, schoten alles erlangs haha:
    http://xboxclips.com/uJellyBruh NL/d4d0dee1-c91e-4219-aeda-463b75cec04d

    2. Voelt gewoon lekker 3 tegen 1 en dan nog winnen
    http://xboxclips.com/uJellyBruh NL/a65373f8-4481-4473-972d-91f7ba43b65d

    3. Heerlijk als ze allemaal bij elkaar lopen haha
    http://xboxclips.com/uJellyBruh NL/be494581-f2ae-4fb3-97ae-e5a22cc54e5d

    Gister ook mijn beste potje Hero's VS Villains gehad. 40-8 waarvan 8 Hero's gekilled en 29 kills met een Hero. Was niet te stoppen :+.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Speel zo af en toe nog is.
    Laatste tijd zit ik of een goed team (andere team is gewoon super lomp) of zit in dat lompe team. Heb al een tijd geen goeie leuke pot gehad waar het gelijk op gaat.

    Ben nu level 37 dacht ik en K/D staat bij mij op 2.06.
     

Deel Deze Pagina