1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Elite: Dangerous

Discussie in 'Games' gestart door inoway, 31 dec 2015.

  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Ik zie hier verder geen topic van. Dus maak ik deze even. Heb altijd al een spaceship willen hebben, en ben geen pc gamer dus space sims daar gingen aan me voorbij. Nu dan op the ONE ... Elite: Dangerous. Ik heb hem met Deals for Gold gekocht. Misschien snel op uitgekeken, misschien speel ik het uren en uren. Niet geschoten is altijd mis, maar wel een relax tegenhanger tov adhd shooters.

    Website: https://www.elitedangerous.com/
    Reviews: http://www.metacritic.com/game/xbox-one/elite-dangerous
    Store: https://store.xbox.com/en-US/Xbox-O...-Preview/5d1a6afe-0a59-4121-b23d-aefa0915c90c
    User videos: http://xboxdvr.com/games/1659464109/videos

    [​IMG]

    Training docking (mijn eerste try, dus ...)

     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2017
    allstyles vindt dit leuk.
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb de demo gespeeld en was erg onder de indruk. Natuurlijk een lifetime verschil met de originele game uit 19xx. Die ik grijs heb gespeeld.
    Misschien haal ik deze ook nog wel, gewoon omdat het leuk is om rond te vliegen en te exploreren.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Ik wil hem ook ooit nog gaan spelen. Maar alleen maar vliegen, traden en vechten, dat is mij te monotoon. Volgens mij zijn in de laatste expansion de verhaal elementen iets uitgebreid, dus wellicht ook voor mij de moeite waard. Dat het spel prachtige graphics heeft kan denk ik niemand ontkennen.
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    zo gauw ik de full game doe, ben ik de weg kwijt in deze game,..
    kan een missie vinden,... maar om daar heen te gaan en wat te doen |:-|:-

    ben zeker 1,5 uur aan het klooien geweest, toen was ik er wel ff klaar mee,... :'-(
     
    inoway vindt dit leuk.
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Heb het spel sinds de beta op de PC en ik vind hem toch wat tegenvallen, het compleet ontbreken aan lore, de eentonigheid van wat je kunt doen en de simpele besturing. Ach ja, dan maar wachten op de andere space sims :)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Simpele besturing? Ik vind hem echt rete ingewikkeld. 8)
     
    inoway vindt dit leuk.
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Hahaha, ja, dat dacht ik ook :D8) Ik heb in ieder geval al flinke moeite om te docken. Maar daar is de training ook voor. Wel gaaf. Hier mijn eerste docking try. (daarmee is mijn training trouwens afgelopen en ga dan nu beginnen aan de echte game)

     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb de training uitgebreid gedaan, maar zoals jij al zegt met dat hyperdrive en koers plotten, vloog ik toch alle kanten op,...
    hadden ze van mij nog wel wat makkel+ijker mogen doen.

    docken is alleen lastig omdat je schip de goede kant op moet wijzen, anders dockt die niet.
     
    inoway vindt dit leuk.
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Oja, de controle waren dus gemakkelijker op de PC, met een controller zal het wel lastiger zijn :+

    Als je in hypercruise bent moet je later gewoon op dat blauwe gedeelte van de snelheidslijn blijven, dan moet het goed komen.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je cockpit begint nog niet te roken dus zo dichtbij was je niet :+

    Bovendien als je een fuel scoop hebt kan je bij tanken bij zo een zon, werkt perfect.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Zo dichtbij dus :)



    Ben me trouwens aan het inlezen op Oculus en HTC vive. Heb niet aan beta meegedaan maar ben zeer geinteresseerd in VR. Dit jaar lijkt het te gaan gebeuren, 2016, met 2 consumer versies. Heb dan wel een PC nodig. Maar mijn huidige PC is al een ouder beestje. Dan ga ik alles in 1 klap doen. Trek er 2000 euries voor uit of zo ... maar VR, daar heb ik heel lang op zitten wachten. Ik zie dit, iig voor de gamer, als een grote NEXT STEP. Toegegeven, niet alle games zullen VR nodig hebben, maar zoiets als ED schijnt super te zijn met VR. Een echt 'be there' gevoel.
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit soort games zouden goed kunnen met VR ja, maar hell no dat ik een horror game op die manier zou spelen. Ik scheet gisteren al in mijn broek van Alien Isolation zonder dat er wat gebeurde (vooral door de headset en de fantastische sound in die game). Ik zou dat echt niet trekken als dingen echt recht op mij af komen.
     
    inoway vindt dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaf filmpje man. Vroeger helemaal verslaafd aan Elite. Nu weet ik niet of ik hem koop. Het blijft trekken maar misschien iets te saai..
     
    inoway vindt dit leuk.
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Het is in ieder geval niet spannend nee :+

    Dat is gewoon jammer, je doet elke keer bijna hetzelfde, het voelt gewoon niet 'belonend' genoeg.
     
    inoway vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat dacht ik ook inderdaad.... Jammer want het ziet er wel heel gaaf uit..
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er gaaf uit. Maar is er dan ook wel wat te sien op die planeten of zijn ze allemaal zo kaal?
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha ja hij stond op engels spelling controle.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Thanks..
    De game spreekt mij zeker aan. Ik was een fan van het eerste uur van de eerste Elite. Ik heb zo bizar veel uurtjes rond gevlogen met een paar lijntjes als cockpit. Dat was destijd zo'n bizar gave game. Nu lachen we om die gfx van toen natuurlijk.
    Misschien toch eens aanschaffen. Ik heb de demo ooit eens gespeeld op de xbox en dat gond ik echt wel gaaf. Lastig dat zeker.
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2016
    Zifnap en inoway vinden dit leuk.
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Deze game is cros-play nodig.
     

Deel Deze Pagina