Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Kheb de rip al binnen, vanavond checken denk ik.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Was ok. 7/10. Boks films en originaliteit zijn er niet meer

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vind die rips echt niet om aan te gluren :+

Maddmonkey vindt dit leuk.
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Puur omdat ik geen zin had om te gamen vandaag, besloot ik toch maar Attack of the Clones and Revenge of the Sith te kijken. Ik had ze op DVD, dus ach why not. Alvast om in de sfeer te komen. Het acteerwerk blijft lachwekkend van Hayden, misschien net iets beter in Revenge of the Sith. Sowieso slaat het nergens op die transitie van
    Jedi naar Sith....zo idioot snel. Gelijk is hij zo evil als maar kan, sloopt gewoon kids etc.....had echt zoveel beter gekunt allemaal
    , maar ach er zaten ook wel leuke scenes in.

Nu ga ik A new Hope kijken en morgen de andere twee. Ben benieuwd hoe ik de originele trilogie ga vinden na zoveel jaren. Vond het toen echt helemaal de shit.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Martian

Had niet zo luchtige film verwacht eigenlijk en zijn veel dingen ook wel aardig vergezocht
    Maar het keek wel oke weg verder. Was grappig op sommige momenten en de beelden waren ook goed. Had alleen een totaal andere film verwacht.

7/10

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Alle SW's gezien gisteren en eergisteren, behalve ep 1 want die had ik eerder vorig jaar al gekeken. Helemaal in de SW sfeer en ready 4 The Force Awakens zodirect over een uurtje. Ben zeer benieuwd.

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    The Hateful Eight

Toffe film, heb helemaal geen trailers of wat dan ook van de film gezien en wist dus niet wat ik moest verwachten. Ietwat aan de trage kant voordat precies duidelijk wordt wat er gaande is. Aanrader voor de fans al is ie voor veel mensen waarschijnlijk wat té traag.

8/10

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Star Wars: The Force Awakens

Fucking nice. Deze man begrijpt Star Wars, alles klopt gewoon. De sfeer, personages, gebieden, etc. De cast is ook gewoon echt top notch ook. Deze film walst op ziekelijke manieren over de tweede trilogie heen. Ik heb ze natuurlijk onlangs gekeken en wat valt het dan extra op. Maar ja...aan de andere kant kun je die films al gauw toppen.

Ik heb echt weinig op de film aan te merken....maar als ik heel kritisch moet zijn is dit het enige wat iets minder had gemogen en ik weet wel zeker dat jullie dit ook al besproken hebben:

De vele knipogen naar A new Hope. Eigenlijk zijn het meer dan knipogen. Verschillende scenes die eigenlijk bijna precies zo gingen als in A new Hope. Had iets minder gemogen van mij....maar dit is eigenlijk wel gelijk mijn enige kritiek.

De scene tussen Han Solo en Kylo Ren. Het leek er even op dat Kylo Ren meteen het licht zou zien alweer, net zo ziek snel zoals Anakin 100% evil werd, maar dat liep even heel anders af. Aan de andere kant jammer dat Solo nu dood is...maar ja, hoort erbij i guess. We gaan sowieso meer zien van Kylo Ren en dat is nice, want ik vind hem goed neergezet als villain. Ik was ook heel blij met de rol van Han Solo, niet even een kort stukje maar gewoon behoorlijk veel.

De film roept ook wat vragen op:

Rey is dus een Jedi en het kan gewoon een leerling zijn van Luke...of zijn dochter. Laatste zou mij niet verbazen uiteindelijk. Als dat zo is...wie is zijn vrouw dan? Gaan we dit zien in ep 8? Lijkt me wel, tenzij ze dus geen familie zijb. Sowieso hele gave scene waar Rey Luke's Lightsaber vindt. Veel meer duidelijkheid en uitleg over Snoke graag. Hij is eigenlijk gewoon een nieuwe Palpatine. En gaan we meer zien van hoe Ben uiteindelijk Kylo Ren is geworden?

Laatst bewerkt: 3 jan 2016
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben echt benieuwd... Voorlopig echt geen tijd om naar de bios te gaan. Dus ben bang dat het een blu-ray gaat worden.
    Maar benieuwd ben ik echt heel erg.. En baal dat het waarschijnlijk geen bios gaat worden. Zou de eerste zijn die ik niet in de bios zie. |:-

10. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176

Rey is

een Skywalker. Kan niet missen. Wanneer ze die lightsaber aanraakt zegt Yoda "his energy surrounds us". Heeft het zeker weten over Luke's energy en dat Rey die ook heeft. Daarnaast is ze een goede piloot zoals Anakin en Luke. En wat voor mij de doorslag geeft is dat Luke's theme (of de Skywalker theme) afspeelt als ze die Lightsaber vangt

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Blah blah blah,..... Post voor tapatalk gebruikers.... (zodat we het begin van een spoiler niet hoeven te lezen)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Revenant

Geef die man eens een Oscar. Jezus. Geen echt spannende film ofzo waar je constant op je puntje van je stoel zit. Maar wel extreem heftig en waardeer ik het acteerwerk in die omstandigheden en in bepaalde scenes. Heel knap. Hardy zet ook een super rol neer.

8/10

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dit.

Oscar <> Leo

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij maakt meer kans op een Oscar dan bij een Scorsese film. :+

Je kunt immers ook teveel samenwerken met dezelfde regisseur, goede film of niet. 8)

15. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

Ha! Betrap ik je toch op een zeldzame "fout" @UpInSmoke0611 :+
    Betreffende stukje "its energy ... surrounds us" is gesproken door Yoda in the Empire Strikes Back. Dit zegt Yoda tegen Luke als ze het over de Force hebben. Sure, kan te maken hebben met Luke/Rey maar denk dat het meer in't algemeen gemeld word. Ben erg benieuwd naar de blu-ray haha ... kan je alles uitpluizen. J.J Abrams is heel goed in dingen verstoppen ...

Christopher Nolan is een goeie film maker ja. Maar ik vind wel dat z'n films overhyped worden helaas. OEH! Het is Nolan! Zeker goeie film. Vond TDK:R en Interstellar nou ook niet veel soeps. Leuke films ... maar geniaal? Nee. Zeker TDK:R niet. Datzelfde heb ik met Tarantino en z'n dertien-in-een-dozijn films. Begrijp me niet verkeerd ... films zoals Pulp Fiction, Jacky Brown, Reservoir Dogs zijn stuk voor stuk classics maar het herhaalt zich momenteel in elke film. Formule begint uit te werken zeg maar.

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Yoda zegt volgens mij echt "his" en hij praat tegen Ben toch? Ben praat namelijk terug en zegt toch iets van "these are her first steps". Yoda hoor je 2x en Ben 1x. Naja ik ga sowieso een derde keer en zal dan nog eens goed luisteren.

En Interstellar was geniaal. Ongeloofelijk die film. Die dockingscene was echt super tof om in Imax te zien.

Matrix vindt dit leuk.
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Yoda zegt "... it's energy surrounds us". Het is alleen een alternatieve "take" op datgene wat hij zegt in ESB. Obi-Wan hoor je 2x "Rey" en "...these are your first steps". Je hoort Luke ook nog met : "Nooooo!" en Darth Vader z'n gehijg :+

18. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ging zo snel dat stukje. Maar mn laatste "aanwijzing"?

19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.981
    Heb nu Star Wars IV V VI en I gezien in de vakantie. Nog even II en III kijken en dan ben ik klaar voor VII. Hoe lang zal deze nog in de bios draaien denken jullie? Wil die namelijk eigenlijk wel daar zien.

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nog wel een paar maanden. Spectra draait ook nog steeds.

Deel Deze Pagina