Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176

Excited!

Servantes vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zag het staan op Netflix van die How to make a murderer. Om een of andere reden dacht ik dat het weinig zou voor stellen maar zo te horen moet ik dit gaan kijken.

Rienbu vindt dit leuk.
  3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook de eerste 3 afleveringen van Maling a murderer gezien. Voor mijn gevoel is het verhaal nu al wel zo een beetje verteld dus ben echt benieuwd waar ze in de overige 7 afleveringen mee komen

Tot nu toe zeker een aanrader

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901

Benieuwd naar deze :)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha zit ik Jessica Jones te kijken, drinken ze Amstel. Precies dezelfde flesjes als hier. :p

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha ja inderdaad, viel me ook op.

Overigens heb ik door JJ wel echt zin gekregen in de Luke Cage serie, wat een baas.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ben halverwege de serie, benieuwd hoe vaak hij nog voorbij komt. Inderdaad een baasje.

Net de aflevering "met zijn ouders" gezien, damn...

8. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ow het verhaal is zeker nog niet verteld :+

Have fun!

Tim vindt dit leuk.
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gaat hopelijk net zo gruwelijk als het eerste seizoen worden. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem in het outfit niet zo cool vind, vond ik in de finale al. Het had juist...die hele standaard kleding zeg maar. Maar ik begrijp uiteraard wel dat het er aan zat te komen. Ben benieuwd wanneer het online gaat.

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Gisteren met de serie begonnen. Tot nu toe erg interessant! Dacht in eerste instantie dat het een docu van een uur was... en toen zag ik de volgende afleveringen :+

Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Me to. In eerste instantie had ik veel moeite om de eerste aflevering af te kijken, denk wel in 5 stukken gekeken. Maar aan het eind van de eerste episode was ik hooked. Ben nu bij aflevering 5 en zit met stijgende verbazing te kijken 8)

Rienbu vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik had het wel gezien na 1 uur. Ging gewoon vooruit spoelen.

14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Haha, dat wilde ik eerst ook doen. Vond het erg saai. Het waren de laatste paar minuten van de eerste episode waardoor het me opeens greep :)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ash Vs Evil Dead S1 was erg leuk de humor en de horror heerlijk.
    Laat seizoen 2 maar komen!

Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Klopt ja. Serie Making a Murderer kan weleens saai worden en montage kan crappy zijn. 1e aflevering is echter nog maar de eerste stomp in je maag. Vanaf dan blijkt de serie een proffesionele bokser te zijn en deelt dan de ene stomp na de ander uit. Om uiteindelijk je knock-out te slaan.

Kapitein_Merijn en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Interview met Kratz uit Making a Murderer: http://www.maxim.com/entertainment/making-a-murderer-prosecutor-ken-kratz-2015-12

Toch wel interessant dat er bepaald bewijs (nadelig voor Steven) niet naar voren is gekomen in de serie.
    Als je verder zoekt kom je ook nog tegen dat Theresa niet meer naar de sloopplaats wilde en Steven het in de gevangenis al had over verkrachtingen etc. Het moet haast wel Steven of een ander van de sloop zijn geweest. Ik neem niet aan dat de politie een persoon gaat ombrengen (te veel risico) en dat het een buitenstaander was die toevallig van deze omstandigheden heeft gebruikgemaakt vind ik ook niet geloofwaardig (je rijdt niet zo maar het terrein van een redneck familie op om daar een auto neer te zetten en een lichaam te verbranden). Bovendien blijkt uit dat interview dat er zweet van Steven aan de auto zat, zweet krijg je niet uit een buisje.
    Twijfelachtig is wel hoe ze die propvolle garage bloedvrij hebben weten te krijgen, maar niet zo slim waren om de auto te verpletteren, vrij duidelijke belangenverstrengeling, sleutel overduidelijk door politie geplaatst (kogel misschien ook). Ten slotte is het echt bizar dat iemand die na 18 jaar vrij is gekomen, zijn leven weer redelijk heeft opgepakt en dik kans heeft op miljoenen als schadevergoeding dat allemaal weggooit op deze manier.
    Ik weet het echt niet meer... Had gehoopt op een conclusie in aflevering 10. :confused:

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. Blijft een goede tribute dit. Jammer dat er eigenlijk nooit meer zo show is geweest die zo goed in elkaar zat. Zoveel awesome quotes ook.

Rienbu, Garrett en Exionche vinden dit leuk.
  19. Garrett

Garrett Active Member

Leuk Bevonden:
    8.970
    Geweldige serie. Heb 'm 2 keer gezien. Eerst deed ik dat echt nooit, nogmaals kijken. Maar mijn vriendin wilde de serie ook graag zien en het was best leuk: Je ziet elke keer nieuwe dingen en vaak begrijp je het ook beter aangezien je weet hoe het gaat lopen. BB ook al 2x gezien trouwens.

20. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Cel-maat bekentenissen staan niet bekend als betrouwbaar. :+

Er zat zweet op de motorkap van de SUV omdat Steve de accubedrading verwijderd had volgens Brandon, maar er zat verder nergens DNA van Steven in de auto maar wel zijn bloed? En waar was het bloed of DNA van Theresa dan? En als Brandon erbij was en heeft geholpen, waar was zijn DNA dan? ;)

Ik geloof zeker niet dat de politie Theresa heeft vermoord hoor, maar ik sluit haar ex-vriend, ''roommate'', Bobby Dassey en Scott Tadych niet uit als eventuele daders.
    Zeker die laatste twee vond ik erg verdacht overkomen in de docu aangezien ze elkaars alibi waren. (kwamen elkaar zgn. op de weg tegen en ze gingen beiden jagen rond de tijd dat Theresa verdween) Die Scott heeft een paar dagen later nog geprobeerd om een geweer te verkopen ook...

Zij hadden beiden ook toegang tot het terrein van Avery en zeker die Bobby Dassey had gezien dat Theresa er was om foto's te maken.
    Hij zal misschien ook wel zijn kleine nog dommere broertje hebben geintimideerd om een lulverhaal over Steven op te hangen.

Maar goed, of Steven en Brandon het nou gedaan hebben of niet, er was ruim voldoende gerede twijfel om ze niet te veroordelen.
    Die Brandon is zelfs puur en alleen op basis van zijn eigen bekentenissen veroordeeld terwijl hij op geen enkele manier gelinkt kon worden aan de moord.

Bizar!

Deel Deze Pagina