Cel-maat bekentenissen staan niet bekend als betrouwbaar.
Er zat zweet op de motorkap van de SUV omdat Steve de accubedrading verwijderd had volgens Brandon, maar er zat verder nergens DNA van Steven in de auto maar wel zijn bloed? En waar was het bloed of DNA van Theresa dan? En als Brandon erbij was en heeft geholpen, waar was zijn DNA dan?
Ik geloof zeker niet dat de politie Theresa heeft vermoord hoor, maar ik sluit haar ex-vriend, ''roommate'', Bobby Dassey en Scott Tadych niet uit als eventuele daders.
Zeker die laatste twee vond ik erg verdacht overkomen in de docu aangezien ze elkaars alibi waren. (kwamen elkaar zgn. op de weg tegen en ze gingen beiden jagen rond de tijd dat Theresa verdween) Die Scott heeft een paar dagen later nog geprobeerd om een geweer te verkopen ook...
Zij hadden beiden ook toegang tot het terrein van Avery en zeker die Bobby Dassey had gezien dat Theresa er was om foto's te maken.
Hij zal misschien ook wel zijn kleine nog dommere broertje hebben geintimideerd om een lulverhaal over Steven op te hangen.
Maar goed, of Steven en Brandon het nou gedaan hebben of niet, er was ruim voldoende gerede twijfel om ze niet te veroordelen.
Die Brandon is zelfs puur en alleen op basis van zijn eigen bekentenissen veroordeeld terwijl hij op geen enkele manier gelinkt kon worden aan de moord.
Bizar!