Sticky [TV] TV Series Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door SjaccoPopino, 19 okt 2012.

1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Daredevil is tof inderdaad, ook met S1 begonnen en vind het verrassend dik. En het is echt keihard vergeleken met wat ik gewend ben in superhero movies.

2. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Er zat sowieso bloed van haar achter in de auto waar blijkbaar haar bebloed haar tegen had gelegen, weet niet of er nog meer plekken in de auto met haar bloed waren. Als je Dassey zijn verhaal negeert zou je via dit bewijs al een sterker verhaal hebben: Steven vermoordt haar ergens op het terrein, legt haar achter in haar auto en rijdt vervolgens naar zijn trailer om haar te verbranden. Geen DNA in de auto behalve zijn bloed omdat hij bijvoorbeeld latex handschoenen aan had, maar wel zijn vinger had gesneden. Als hij vervolgens de accu uit de auto gaat halen is hij vergeten die handschoenen weer aan te trekken.
    Ik lees trouwens ook dat als je Brandon zijn gehele verklaring op YouTube zou bekijken je er achter komt dat bepaalde punten toch echt vanuit hemzelf kwamen. Ik heb geen idee of hij daadwerkelijk alles gedaan heeft wat hij verklaarde, maar ik denk wel dat hij iets geweten heeft en misschien geholpen heeft het lichaam te verbanden. Belangrijk vind ik ook dat hij zijn nichtje hetzelfde heeft verteld als tijdens zijn eerste verhoring.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Ook aan dat verhaal kleven nog genoeg twijfels in mijn ogen, hoe dom die Avery misschien ook is het lijkt mij heel sterk dat hij haar vermoord, in haar eigen auto vervoert, haar verbrand bij die stone quarry maar dan ineens besluit om de rest bij zijn trailer te verbranden en dan ook nog eens die auto gewoon laat staan op zijn terrein met een paar lullige takjes ervoor en erop terwijl ie een crusher heeft staan waar ie regelmatig gebruik van maakt voor zijn werk.

Vergeet ook niet dat hij en Brandon uiteindelijk veroordeeld zijn voor moord (in zijn garage), verkrachting (in zijn trailer) en zelfs mutileren van een lijk. (ook in zijn trailer)
    Zonder fysiek bewijs hiervan! (want niemand kan mij wijs maken dat 2 ''dombo's'' slim genoeg zijn om AL het bloed uit die trailer en garage te verwijderen, dat lukt de allerslimste criminelen nog niet eens. Naast dat het een ontzettende pleurisbende was daar, als er al iemand vermoord is met een geweer of mes dan moeten er gigantisch veel sporen te vinden zijn geweest maar ze vonden helemaal niets op die kogel na die pas 3 maanden na het eerste onderzoek werd gevonden)

Maar goed, we komen er waarschijnlijk toch nooit achter. :p

Als je trouwens nog meer van dit soort verhalen wil lezen moet je hier eens kijken : http://www.innocenceproject.org/

Echt niet normaal hoeveel mensen vast hebben gezeten of nog zitten op basis van amper tot niets.

edit: Pffffff, deze kerel had nog meer ''pech'' dan Steven :

http://www.innocenceproject.org/cases-false-imprisonment/paul-house

Laatst bewerkt: 5 jan 2016
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja absoluut man. Precies dat. Heerlijk dark! Prima acteerwerk ook. S2 moet qua dat gewoon hetzelfde zijn en niet te superhero achtig, hou het lekker realistisch voor zover dat kan. Maar dat komt vast wel goed.

5. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Las net ook die dingen van de Avery-case op Doug Stanhope z'n twitter. Interssant allemaal. Ongelofelijk boeiende zaak. Zal de waarheid ooit boven water komen?
    Stanhope raadde trouwens ook The Staircase aan, ga vanavond mee starten.. Iemand die al gezien?

@Hybrid

Voor mij is The Wire ook nog steeds het beste. Vreemd genoeg vinden veel in mijn omgeving het een k#t serie en amateuristisch gefilmd en gespeeld.. Blij om wat metgezellen te zien ;)
    Ben begonnen aan het boek Homicide van Simon maar kom er moeilijk in. Dat heb ik altijd met boeken.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zal elk contact verbreken met die mensen. Die sporen niet. :+

Rienbu en Servantes vinden dit leuk.
  7. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ja maar familie :+

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    The Wire is top, maar The Sopranos is beter. :+

Overigens vind ik als 1 van de weinigen het tweede seizoen van The Wire het beste. Met The Greek en Frank. :)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Is dit de robot van Prisom Break?

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Welke van de 2? ;)

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel vet dan Purcell en Miller weer samen in een serie zitten haha.

13. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Sopranos is ook top idd. Heb de tour in NY gedaan en oud en nieuw gevierd in Bada Bing (satin dolls). Ook nog op de foto met Vito hahaha :p. Normaal geen fan van foto's maar deze heb ik wel meegepakt.

2e seizoen The Wire was/is ook mijn favo. De Sobotka's waren een heel boeiend onderdeel van The Wire.
    Vond Frank en Nicky geweldig.
    Het liedje aan het eind van seizoen 2 was ook erg vet

AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn beide awesome series. Ook anders dus ik denk nooit welke ik nou beter vind.
    Vond zelf seizoen 2 de "minste"

Rienbu vindt dit leuk.
  15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik moet nog steeds beginnen aan The Wire haha. Staat wel klaar om te kijken.

Killamonkey vindt dit leuk.
  16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik heb die dvd-box al jaren in de kast staan 8) Ooit...

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Miller valt ook nog wel mee, past wel goed in deze rol.
    Purcell daarintegen... Damn. Die dude kan echt niet acteren. :emo:

Rienbu vindt dit leuk.
  18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, ik bedoelde eigenlijk de reboot. (Autocorrect) Maar ja, het is net een koppeltje. 8)

19. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mee eens. Aan de andere kant deed hij precies wat hij moest doen. De dommere lompe broer die een beetje losse handjes heeft.
    Eerste seizoen kon ik het nog wel handelen. Daarna werd het imo echt waardeloos. De hele serie (PB) was na S1 enorm achteruit aan het hollen imo.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ziet er zo gaar uit.

Deel Deze Pagina