Behaalde resultaten uit het verleden ed. Plus dat FIFA 16, FIFA 16 is.
Zelf nu ook een paar miljoen in de plus (dit seizoen),... dus tja. Daarbij ook erg veel geluk gehad en een paar top spelers gehad in pakketjes, maar toch ook het nodige terug gekocht!
Soms heb je domweg geluk bij een, in eerste instantie, rot moment.
Net bijvoorbeeld van mijn Zilveren team per ongeluk de nieuwe KEKO te koop gezet,... kocht hem gisteravond meteen voor 28k. Dit terwijl ik hem nodig had voor mijn Zilveren B-team,... verkocht voor 33k. Gelijk terug kunnen kopen voor 29k; Dat is domweg geluk hebben, zeker aangezien het kaartje pas net uit is.
Merk met name dat het meeste bij mij in de laatste paar minuten verkocht wordt. Kortom ik probeer via de app elke uur weer even de boel te koop te zetten. Enfin, gewoon lekker handelen op jouw manier en als het voor je werkt,.... prima toch!
Gewoon beginnen met FUT.
Ben er eind vorig jaar mee begonnen,... is wel verslavend, maar ook wel erg leuk. Zijn een paar goede sites die je perfect op weg kunnen helpen. Futhead en fifauteam zijn er twee die mij erg geholpen hebben.
Ben zelfs zover dat ik al mijn spelers in Excel heb staan met alle stats,.....en extra info met rolverdeling ed.
Laatst bewerkt: 7 jan 2016