Platforms Xbox One/Playstation 4/PC Uitgever EA Developer PopCap Games Genre Tower Defense, Third-Person shooter Release datum Spring 2016
" A multiplayer beta for Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 is to begin on PS4 and Xbox One next Thursday, January 14, EA has announced. The beta will be open to all PS4 and Xbox One players and run until Monday, January 18. It does not appear to be coming to PC. During the beta, players will be given the chance to try out four multiplayer maps - Moon Base Z, Frosty Creek, Z-Tech Factory, and Seeds of Time - across the game's King of the Hill-inspired mode Flag of Power, and get to grips with Garden Warfare 2's Backyard Battleground."
Leuk, snap alleen niet waarom het altijd door de weeks een beta van start gaat en niet in het weekend? In het weekend zijn er toch meer mensen thuis, of zie ik dit verkeerd?
Kan nergens vinden waar ik het spel kan downloaden voor die open beta die vandaag start.In de store niet en ook bij ea access niet.
Zet je feesthoedje nog maar niet op, de EA servers zijn down, of eerder overbelast. Kom er al een half uur niet door op PS4.
Beta nu even gespeeld. Heb GW1 niet veel gespeeld maar dit speelt voor mij precies hetzelfde. Er zijn volgens mij wel meer custom dingen en dat je nu zo een tuin hebt waar je in kunt rondlopen. Denk niet dat dit iets voor mij is..
Bèta een tijdje gespeeld en het is allemaal net wat sneller dan de vorige game en de nieuwe characters zijn cool. Hilarische character designs ook weer. Qua minpunten, maar het is een bèta.... Verre van een locked 60fps in de MP, terwijl de soort Horde mode behoorlijk soepeltjes is. Gekke grafische glitches en daarnaast duren de potjes te kort en dat was het niet het geval in de vorige.
Helaas kan ik hem thuis niet spelen, alle porten open en static IP aan mn PS4 gegeven. Enigste game die problemen geeft... Maar goed effe bij vrienden gedaan en hij Is weer geniaal speelt geweldig en heeft alles om weer een toppert te worden. Zelfs splitscreen zonder gezeik. Zodra het verdien model bekend is ga ik hem halen (of niet).
Top spel, voelt vrijwel identiek aan als deeltje 1 maar dan met meer planten en zombies en wat meer afwisseling. Jammer van het hoge prijskaartje (Vergeleken met het vorige deel) maar zeker een must-buy.
Was vergeten waarom ik toen PvZ garden warfare had gekocht. Maar nu dat ik de bèta aan het spelen ben, weet ik het weer! Wat een geweldige game toch weer!
Heb hem zojuist gekocht op de russische store voor 31,7euro! Bij g2a zijn de 500roebel kaarten op dit moment maar 4,99euro en pvz2 kost maar 2999 roebel(6kaarten+ paypal fee) in russische store. Is nu aant downloaden. Wie snel is kan een koopje doen.