1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Plants vs Zombies: Garden Warfare 2

Discussie in 'Games' gestart door JJNL77, 4 aug 2015.

  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    [​IMG] [​IMG][​IMG] [​IMG]

    Platforms

    Xbox One/Playstation 4/PC
    Uitgever
    EA
    Developer
    PopCap Games
    Genre
    Tower Defense, Third-Person shooter
    Release datum
    Spring 2016




     
  2. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er goed uit. Betere map variatie ook zo te zien en singleplayer is altijd nice.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    A multiplayer beta for Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 is to begin on PS4 and Xbox One next Thursday, January 14, EA has announced.

    The beta will be open to all PS4 and Xbox One players and run until Monday, January 18. It does not appear to be coming to PC.


    During the beta, players will be given the chance to try out four multiplayer maps - Moon Base Z, Frosty Creek, Z-Tech Factory, and Seeds of Time - across the game's King of the Hill-inspired mode Flag of Power, and get to grips with Garden Warfare 2's Backyard Battleground."
     
  5. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuk, snap alleen niet waarom het altijd door de weeks een beta van start gaat en niet in het weekend? In het weekend zijn er toch meer mensen thuis, of zie ik dit verkeerd?
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Donderdag tot en met maandag is toch gewoon in het weekend?
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    :+. Las maar half. =)
     
  8. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Kan nergens vinden waar ik het spel kan downloaden voor die open beta die vandaag start.In de store niet en ook bij ea access niet.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pas om 1900.
     
  10. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach zo,dan kan ik lang zoeken,thanks voor de info
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ook iets eerder zijn zeiden ze. Maar de planning was 1900.
     
  12. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Zal straks eens kijken rond 19:00
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    For Xbox if you're in Europe it will be 10AM PST, if you're in North America it will be 12pm PST
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Zet je feesthoedje nog maar niet op, de EA servers zijn down, of eerder overbelast. Kom er al een half uur niet door op PS4.
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Beta nu even gespeeld. Heb GW1 niet veel gespeeld maar dit speelt voor mij precies hetzelfde. Er zijn volgens mij wel meer custom dingen en dat je nu zo een tuin hebt waar je in kunt rondlopen. Denk niet dat dit iets voor mij is..
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Bèta een tijdje gespeeld en het is allemaal net wat sneller dan de vorige game en de nieuwe characters zijn cool. Hilarische character designs ook weer. Qua minpunten, maar het is een bèta.... Verre van een locked 60fps in de MP, terwijl de soort Horde mode behoorlijk soepeltjes is. Gekke grafische glitches en daarnaast duren de potjes te kort en dat was het niet het geval in de vorige.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Helaas kan ik hem thuis niet spelen, alle porten open en static IP aan mn PS4 gegeven. Enigste game die problemen geeft...

    Maar goed effe bij vrienden gedaan en hij Is weer geniaal :thumbs: speelt geweldig en heeft alles om weer een toppert te worden. Zelfs splitscreen zonder gezeik.

    Zodra het verdien model bekend is ga ik hem halen (of niet:+).
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Top spel, voelt vrijwel identiek aan als deeltje 1 maar dan met meer planten en zombies en wat meer afwisseling. Jammer van het hoge prijskaartje (Vergeleken met het vorige deel) maar zeker een must-buy.
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  19. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10
    Was vergeten waarom ik toen PvZ garden warfare had gekocht. Maar nu dat ik de bèta aan het spelen ben, weet ik het weer! Wat een geweldige game toch weer!
     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  20. GstNick

    GstNick Active Member

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    10

    Heb hem zojuist gekocht op de russische store voor 31,7euro! Bij g2a zijn de 500roebel kaarten op dit moment maar 4,99euro en pvz2 kost maar 2999 roebel(6kaarten+ paypal fee) in russische store. Is nu aant downloaden. Wie snel is kan een koopje doen.
     

Deel Deze Pagina