Zitten helaas maar 7 dagen in de week. Woensdag is sowieso racen en vaak dinsdag ook. Om dan ook nog elke zondag te racen... Heb ook nog Fifa, Halo en BF4 liggen die ik graag wil spelen. Het leven is zwaar voor een gamer. Vanavond nog een oefensessie?
Haha, ja we hebben gewoon teveel games.. Ik heb dat ook hoor. Ik ga toch maar voor die 48 uur in een dag.
@allemaal In het verleden (her)evalueerden wij weleens of de dan geldende raceday (in dit geval de woensdag) nog altijd de meest handige dag is om te racen voor mensen. Agenda's van mensen verschuiven namelijk en het kan voorkomen dat er na verloop van tijd een andere dag in de week 'ontstaat' die voor de meerderheid het best (cq niet slecht) uitkomt. Je kunt helaas nooit iedereen tevreden stellen natuurlijk, welke dag ook gekozen wordt, er zullen mensen zijn waarbij dit niet zo handig uitkomt. Zo komt de woensdag momenteel voor bijvoorbeeld @Coldzero slecht uit weet ik waardoor hij niet mee kan rijden. In de nabije toekomst zal dit ook voor ondergetekende gaan gelden (so that makes two of us). Jullie voelen hem aankomen: mijn vraag (deels gedreven uit eigenbelang want ik wil jullie niet missen, maar ook het algemeen belang is natuurlijk gebaat bij volle lobbies) is of het wellicht een idee is om weer eens te gaan inventariseren of de woensdag nog altijd de meest geschikte raceday is voor de meerderheid, of er bij ons allemaal wellicht een andere dag handiger uitkomt?
Persoonlijk maakt het mij weinig uit waneer we racen haha.. maar voor somige mensen snap ik wel dat het lastiger wordt om door de weeks mee te racen.. zelf denk ik dat een avond in het weekend wel beter is Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Vraagje over ghosts. Ik zie dat er van alleen de eerste 30 in de leaderboards ghost data aanwezig is. Was dit altijd zo? Nee toch. Welke track ik ook selecteer, nergens is er ghost data buiten de eerste 30.. Iemand een idee? Tis wel de Ps4 versie van Pcars dus niet de X1 versie..
Voornamelijk vermogen. Van de GT-klasses zit de GT4 het dichtst bij een normale productieauto. In de huidige racerij bestaan alleen nog maar GTE, GT3 en GT4, van snel naar minder snel. Helaas maakt Project CARS het onderscheid tussen GTE en GT3 niet.
Ahh ok. Thanks. Ik dacht eigenlijk dat de GT4 een classe hoger was Net een race op Imola gedaan met de Ginetta GT4. Vind hem erg fijn rijden...
Lol voor het eerst zie ik mijzelf terug op de leaderboards met een 75ste plek op road America in een Formula A . En dat met de controller. Ben der happy mee. Nog nooit zo hoog gezeten..
Ik wil graag komende zondag een race houden, half uurtje practice, half uurtje quali, uurtje racen. Zijn er nog meer liefhebbers? Wil toch wel minimaal 10 man aan de start hebben
De EK finale is wel zondagavond, dus ik denk dat er niet zo veel animo is. Denk dat er uberhaupt niet veel animo is, ik heb niemand nog PCARS zien spelen de afgelopen weken.