1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 13 sep 2015.

  1. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er soms iets mis met de servers?In het beginscherm meld ik me aan en voer ik mn wachtwoord in maar dan gebeurt er niets en als ik dan opnieuw mn wachtwoord wil invoeren loopt die vast.Dit is me al 4x overkomen terwijl die het vanochtend wel deed
     
  2. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik kan gewoon in de webapp, veranderd voor de zekerheid je wachtwoord maar even.


    Heeft iemand trouwens een tip voor een goede spits in een 433?

    Ik wil mijn team om mijn spits heen bouwen en twijfel tussen de SIF Benzema (met SIF Konoplyanka en Bale), NIF Aguero (met Hazard en SIF Di Maria), SIF Lewandowski (met Robben en Reus) of twijfel of ik niet voor de 41212 (2) of 4312 ga met Aguero en Tevez of SIF Benzema en IF Lacazette.

    Ik heb daarnaast SIF Pjanic, IF Nainggolan, IF Manolas, IF Gaya, IF Maicon die mijn team meer body moeten geven.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2016
  3. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Kan dat zomaar?En waarom zou ik dat doen?
     
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Het is een tip, er zijn genoeg mensen die je gegevens dmv phishing proberen te krijgen. Ik weet niet hoe veilig jij omgaat met je wachtwoorden, als mij dit zou gebeuren dan verander ik gelijk mijn wachtwoord. 3 jaar geleden zijn mijn gegevens gejat (en mijn team) op een soort gelijke manier. Niet dat ik je bang wil maken maar veiligheid boven alles.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb er geen verstand van daarom vraag ik het ook,heb overal een ander wachtwoord van en heb maar 200k
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zelfs als ik naar instellingen ga moet ik ook wachtwoord invoeren en zegt die wie ben jij,en druk ik op het icoontje van mijn gamersnaam en loopt die weer vast
     
  7. Robinxb360

    Robinxb360 Active Member

    Berichten:
    1.336
    Leuk Bevonden:
    25
    EA support.
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Kluivert nu al voor 500k op te halen.

    [​IMG]

    Als hij nou even blijft zakken kan ik nog een leuk team om hem heen maken.
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Gaaf man die legends,heb mn Xbox ook weer aan de praat geen idee hoe maar hij doet het weer.Gisteren na draft winst 50k pack gekregen,mooi bewarwn tot zondag
     
  10. Amersfoorter

    Amersfoorter Active Member

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    7
    Had hem vorig jaar ook. Beste spits van het spel. Neemt de bal altijd lekker mee, sterk, snel, superkopper en binnen en wat buiten de 16 een klinische afmaker.
     
  11. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om echt winst te krijgen met FUT draft. Maakt niet uit als ik 4 op een rij win. Vaak zitten er alleen maar discard spelers in. Toch blijf ik het wel spelen, puur omdat het ook erg leuk is.
     
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zelfde met die gratis pakjes. Ik krijg er elke week twee en de beste speler die ik eruit heb gekregen tot nu toe is Kagawa... :/
     
  13. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  14. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoelaat komen de keepers en verdedigers toty in pakketjes?
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  16. pG Montana

    pG Montana Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Pakjes openen is gewoon altijd kut behalve die ene keer dat je wel iets van waarde packed maar de kans daarop is gewoon minimaal.

    Vorig jaar heb ik TOTY Robben gepacked bij mijn eerste 100k pack die ik opende en dat was natuurlijk helemaal geweldig. Het was ook nog in de miljoenentijd en ik verkocht hem voor 6miljoen coins. Ik heb in die tijd voor miljoenen(!) aan packs geopend en heb alles voorbij zien komen maar de conclusie is toch echt dat je heel veel verliest als je opent. Het is letterlijk een lotterij.(alleen win je dan geen geld maar een fictieve kaart voor FUT)

    Het enige waar je een beter team mee krijgt is spelen maar vooral toch echt handelen :)
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2016
  18. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Man, man, wat een stats!!

    Nog niks en al een hoop geopend, maar bewaar geld voor de komende dagen.
     
  19. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik wil alleen mijn voorhoede versterken, heb veel packs gespaard vanuit draft en heb nog wat fifa points. Kan ik dan beter gokken op de dag dat de aanvallers van toty in de packs zitten, of gewoon dit weekend packs openen als iedereen van toty erin ziy??
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Is een kwestie van gokken,.... zelf koop ik er een paar doordeweeks, maar spendeer het meeste op zondag. Ik heb het idee dat je met de 100k pakketjes het meeste kans hebt,.... meer kans dan 4 van 25k. Ook dat is slechts een gevoel gebaseerd op wat ik tot nu toe heb geopend. Dat had ook heel anders kunnen 'uitpakken'.

    Elke blauwe die je zou krijgen is erg veel geluk hebben. Welke het ook is, kun je altijd weer verkopen en iets anders terug kopen. Zou hem wel niet te snel te koop zetten. Zag Ramos al een keer gaan voor 600k. Sommige legends met mindere stats gaan ook voor die prijzen. Ramos is toch wel een uitblinker.
     

Deel Deze Pagina