[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Moest van Thrustmaster even een filmpje maken van het probleem. Die houd ik lekker voor mijzelf maar heb wel even een korte gif gemaakt.

    [​IMG]

    Dit blijft hij dus maar doen. Je ziet dat de hele wheelstand heen en weer schiet...
     
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Herkenbaar. Opsturen is de oplossing. Ik heb het al 2 keer gehad. Mijn vertrouwen in het product is zeer fors gedaald. Heb m na terug sturen nog maar paar keer gebruikt. Eigenlijk zonde en stom, werkt nu wel goed. Maar elke keer als ik m aanzet, houd ik mn hart vast.

    Vooral dat gebeuk in de eindstanden is tenenkrommend....
     
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Even wat anders... Is dat nou een beetje stabiel, zo'n wheelstand? Bij normaal stuurgedrag dan :+
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb dit ook gehad, lag aan de connectie kabel (dat kleine stukje kabel aan de USB kant wat je los kan trekken). Heb gewoon een ander kabeltje gekocht van ebay en voila.
     
  5. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Lijkt me dat het per geval verschilt. Ik moest de hele base, excl het usb kabeltje, terug sturen
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Merk het vanzelf wel. Wat @Surreallistic zegt over vertrouwen dat heb ik ook al een beetje. Heb de laatste tijd zoveel gezeik gehad...

    Ik vind het verrassend stabiel. omdat je voeten erop rusten ligt hij best stevig. Ook heb ik tussen het tv meubel en de wheel stand een stuk hout liggen. Kan dus nergens heen. Soms wiebelt het wel een beetje maar het is nooit storend. Het is mij nog niet overkomen dat het stuur omviel of weg schoof.
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klote man. Ik hoop dat het mij bespaard blijft maar ik vrees van niet aangezien ik best veel lees over problemen met dit stuur.

    Ik vind de wheel stand ook heel erg stabiel. Niks niet wiebelig of zo. Echt een aanrader hoor..
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Ik meende laatst dat iemand zei dat hij een foto wou zien van mijn setup.. bij deze mijn gesloopte triptrap kinderstoel en mijn ikea relaxplayseat met extra kussens voor me rug hahaha [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
    Dex, Racerblade01, B Tender en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gesloopte TrippTrapp hahahahaha haha. Priceless, maar die dingen zitten verdomd lekker...

    Whahahaha, nice setup man.
     
  10. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Soon...

    [​IMG]
     
    HRT WietHoK NL en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  11. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Project CARS – PS4 Patch 8.0 – Release Notes

    Vehicles
    • McLaren F1 GTR - adjusted cockpit exposure, fixed visual clipping issues.
    • Radical RXC Turbo - Fixed typo in statistics file. Engine now correctly displays as V6 not V8, Fixed asymmetry typo in default setup spring rates.
    • Lotus 51 - Fixed a typo giving 100 steps to rear fast rebound damper settings instead of 10. Default values were unaffected.
    • Renault Megane RS265 - Fixed typo causing asymmetry in default setup springs.
    • KTM X-Bow - Fixed clipping on the roof camera.

    Tracks
    • Cadwell Park – Fixed an issue where cars while on the main straight would hit the pit wall at a certain spot and be disqualified.
    • Ruapuna all layouts - updated the position of the pit exit trigger so it's after the start line trigger. Full optimisation pass done on all the layouts to improve performance.

    Physics, Tires and Setups
    • Further adjustment of heating on under-inflated tires where it was reduced as part of the discontinuity fix.
    • Fixed issues with players not being able to save setups to DLC tracks, if they started their profile with older versions of the game.

    Controllers
    • Fixed long standing missing functionality in Thrustmaster PS4 implementation -- the ignore device gain setting was not being honoured meaning the soft lock was being applied at the master gain level instead of full gain.

    GUI
    • DLC cars and tracks will now remain selected between game sessions.
    • Fixed a bug where some tracks with forced rolling starts was locking out the rolling start option after moving to a different track.

    UDP
    • Extended joypad and dpad bitfields to include some extra buttons on steering wheels. Added 'same class as player' flag in participant info mSector field. Fixed a couple of issues with packet types 1/2 not sending at the correct rate.

    ----------------------

    Waarschijnlijk ziet de Xbox patch er niet veel anders uit. Was er al bang voor maar ik vrees dat dit het wel een beetje was qua updates voor pCARS 1. Als ze tegenwoordig typfouten al tussen de patch notes staan...
     
  13. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Corvette C7.R en Mercedes AMG GT3 zitten er ook aan te komen. Kan niet wachten hoor!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    AMG GT3 gebruik ik momenteel het meest in Assetto Corsa. Dus top als hij ook naar Project Cars komt. :)
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Klopt, februari DLC is al min of meer bekend, heeft waarschijnlijk de volgende auto's:
    Chevrolet Corvette C7.R GTE
    Mercedes-AMG GT3
    2015 Dallara DW12 (IndyCar)
    2012 Ford Fusion NASCAR Stock Car
    Astan Martin Vantage GT12
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Toch een fijne update.
     
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    [​IMG]

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
  19. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Patch 8.0 is nu uit voor Xbox One. DLC zal nu niet lang meer duren. Ene bron zegt 29 januari, de andere zegt 26 januari.

    Vehicles
    • McLaren F1 GTR - adjusted cockpit exposure, fixed visual clipping issues.
    • Radical RXC Turbo - Fixed typo in statistics file. Engine now correctly displays as V6 not V8, Fixed asymmetry typo in default setup spring rates.
    • Lotus 51 - Fixed a typo giving 100 steps to rear fast rebound damper settings instead of 10. Default values were unaffected.
    • Renault Megane RS265 - Fixed typo causing asymmetry in default setup springs.
    • KTM X-Bow - Fixed clipping on the roof camera.

    Tracks
    • Cadwell Park – Fixed an issue where cars while on the main straight would hit the pit wall at a certain spot and be disqualified.
    • Ruapuna all layouts - updated the position of the pit exit trigger so it's after the start line trigger. Full optimisation pass done on all the layouts to improve performance.

    Physics, Tires and Setups
    • Further adjustment of heating on under-inflated tires where it was reduced as part of the discontinuity fix.
    • Fixed issues with players not being able to save setups to DLC tracks, if they started their profile with older versions of the game.

    GUI
    • DLC cars and tracks will now remain selected between game sessions.
    • Fixed a bug where some tracks with forced rolling starts was locking out the rolling start option after moving to a different track.

    UDP
    • Extended joypad and dpad bitfields to include some extra buttons on steering wheels. Added 'same class as player' flag in participant info mSector field. Fixed a couple of issues with packet types 1/2 not sending at the correct rate.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2016
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Vanavond maar eens binnen halen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     

Deel Deze Pagina