1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    The Banner Saga is een topgame.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het ziet er echt prachtig uit ja!
     
  3. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    19,99 vind ik dan wel weer erg duur hoor, je kunt de game voor een kwart van die prijs voor op je tablet kopen...
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dat geldt helaas met veel mobile releases. Dezelfde scheve verhouding geldt ook tussen mobile en Steam PC. Op de Android marktplaats betaal je voor een game 0,99 ct, op Steam 5+ euro. En ingame blijkt er weinig te zijn gewijzigd. Echt maf. Maar goed, dat doet niet af aan de kwaliteit van de game zelf natuurlijk. Zegt vooral iets over de markt waarin games verkocht worden.
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat is waar, de game is ook wel 20 euro waard voor iemand die m nog niet heeft gespeeld!
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Deel 2 krijgt dit jaar dacht ik ook een release. Vervolg op het verhaal, toch? Ziet er super interessant uit. Als ik ergens nog tijd kan vrijmaken zal ik deze titel ook eens installeren en spelen.
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420


    Shadow of the Beast, dat ken ik nog wel van de Amiga, ook al heb ik het nooit zoveel kunnen spelen. Hoeveel heeft dit daarmee te maken?
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Shadow of the Beast is a platformvideo game currently under development by Heavy Spectrum Entertainment Labs, published by Sony Computer Entertainment and stated for release on PlayStation 4 in 2016. It is a remake of the 1989 game of the same name.

    The game follows the story of the original predecessor. Once again, players control Aarbron, who was kidnapped as a child and corrupted through magic into a monstrous warrior-servant. There are no details yet about the lord Maletoth or the fact that the creature's memory of his human life returned when he watched a man being executed, facts that occurred in the first game.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Originele Psychonauts komt deze lente naar PlayStation 4

    De eerste Psychonauts-game komt deze lente digitaal naar PlayStation 4. Dat valt te lezen op PlayStation Blog.

    Een precieze datum is niet bekend. Het gaat voor zover bekend niet om een remake, maar om een directe overzetting van de cultgame die onder andere op PlayStation 2 en pc verscheen.

    De originele Psychonauts eindigt met een cliffhanger. Later dit jaar komt de PlayStation VR-game Psychonauts in the Rhombus of Ruin uit, waarin het verhaal verder gaat. Het vormt een brug tussen de originele game en Psychonauts 2, die ergens de komende jaren naar PlayStation 4 moet komen.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Ziet er tof uit!
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Opnieuw aanbevolen door Eurogamer:

    Still, this is a rewarding and unique adventure. As scripted as it is, it summons the spirit of tabletop role-playing as well as any recent game I can think of: the sense that anything can happen, and every heart-in-mouth choice is irrevocable. It also conjures a compelling fantasy with eloquent economy from just a few lines of text and simply animated illustrations - a world that lives in your imagination as vividly as on the screen. Roll on the continuation of this saga.

    http://www.eurogamer.net/articles/2016-01-14-the-banner-saga-console-review
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420



    Oef, buyers beware. Veel technische issues in de console versie. Check deze titel op de PC of desnoods je mobiel.
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Dark Chronicle binnenkort beschikbaar op PS4

    Dark Chronicle, ook bekend als Dark Cloud 2, is de volgende PS2-klassieker die naar de PS4 komt. Deze sequel staat qua verhaal volledig los van Dark Could, die in december werd uitgebracht. Volgens de kenners is de sequel in alle opzichten vele malen beter dan het origineel.

    Dark Chronicle is vanaf 19 januari te koop. Het kost net als de meeste andere PS2-klassiekers €14.99.
     
    Daz vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Of wacht op de (hopelijk) komende update.:+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mwaaaaah, Dat Banner Saga spreekt me totaal niet aan. Alleen al de grafische presentatie, imho sfeerloos, te kill. En gelukkig zijn er al veel te veel echt goede (AAA) games ... Meer dan ik gespeeld krijg ieg ...
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, beetje aan het rondsnuffelen in de (vita) store en kwam daar Volume tegen, wist niet dat die al uit was.

    Vette game, stealth in de stijl van de oude Metal Gear Solid VR missions.:cool:
    18 euro is op zich niet veel....twijfel of ik op een sale zal (kan :+) wachten...
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Goed opgepikt, dat was ook precies het doel van de graphics. Bleak isolation.
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand hier tales of zesteria gespeeld??
     
  19. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja. Helaas geen boeiend/pakkend verhaal....tot nu toe.

    Wil de game nog wel een laatste kans geven, dus ga het deze week nog een keer proberen.
    Weet het me niet te pakken, verkoop.:+

    De laatste echt goede Tales is imo Hearts R voor de Vita. En daarvoor Vesperia (360).
    Ze brengen die games te snel uit, wou dat ze eens wat meer op weer eens een goed verhaal richten ipv het een jaarlijkse serie willen maken.
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    haha laatr weten of t toch pakt :) en pm me anders hoeveel je ervoor wilt
     

Deel Deze Pagina