1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

DOA 3 van Tecmo wel exclusief op XBox, maar Xbox niet nr1

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 6 mei 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tecmo brengt Dead or Alive 3 wel uit op de xbox maar Xbox is niet hun nr 1 console, in tegendeel, de Xbox staat bij Tecmo zelfs op de laatste plaats :
    “Under the current market conditions, we rank the PlayStation 2 as the most important platform for us, then Gamecube, and lastly Xbox. For Microsoft, it all comes down to how many developers they can win over, and that remains on be seen.”
     
  2. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    PS2 BELANGRIJKSTE CONSOLE VOOR HUN??? :MAD::MAD::MAD::MAD:....gggrrr X-BoX gaat roelen dat moeten zij ook toch wel weten..statistieken zegt genoeg..PS2 was een great flop..vooral op hun Home Base...aan PS2 gaan ze niet zo veel maken als aan de Doos...AMEN!!:confused:
     
  3. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is : mad : (zonder spaties) :devil:

    Maar ik vind het erg vaag. Een exclusieve titel maken voor iets wat je eigenlijk niet belangrijk vind :confused:
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    tsja.. het 2e deel van DOA was op de DC (en die roelde flink) en DC is natuurlijk niet interessant meer... ik weet ook Tecmo's redenen niet... maar Tecmo = Japan = Anti Xbox/pro PS2-GameCube

    misschien dat daarom xbox op nr 3 staat..
     
  5. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij is ps2 heus niet geflopt hoor, vind ik beetje groot gezegd.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kopt jah.. maar om nou te zeggen dat de PS2 zo enorm groot is, nou nee
     
  7. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou elke sukkel kan ook aan de specs zien welke console beter is en beter specs heeft dus ik snap het eigenlijk niet.
    Wie weet gaan ze wel van gedachte verandere als de xbox wat beter bekend word bij de E3.
    *HOOP*HOOP*
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja maar het gaat nie tom de specs of de console, het gaat om de games. de XBox is al enorm bekend en zal door de E3 alleen maar nog meer bekender worden bij de mensen die de Xbox al kent
     
  9. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de Ps2 heeft (krijgt) games zoals Gran Turismo.
    En die komt niet uit voor de Xbox
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ja klopt, maar ik vind de PS2 beetje matig.. dan hebben ze wel MGS en GT3 enzow, misschien komt het omdat ik me er niet genoeg in verdiep maar het aanbod lijkt me beetje schaars
     
  11. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken naar specs zeg kan het nog raarder, het is toch algemeen bekend dat techniek heel snel gaat, als je alleen maar naar specs kijkt kan je nooit een console kopen want er komt toch binnenkort wel wat snellers.

    En ps2 heeft volgens mij best goed verkocht hoor, ze konden de productie zelfs niet aan he. Maarja dat lag ook wel aan hun fabrieken.

    Ze hebben ook nog final fantasy en dat ene rare oosterse vechtspel en nog veel meer natuurlijk.

    En als bonus krijg je er nog eens een dvd speler bij dus zo slecht doet ie het heus niet.
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    kijken naar specs kan leuk zijn :D maar hoeft nog nix te zeggen. PS2 was idd uitverkocht maar er waren er wel heel weinig van gemaakt..

    enne de DVD speler van de PS2 stelt nix voor
     
  13. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij ooit de dvd speler van de ps2 aan het werk gezien?

    Dat kwaliteit verschil valt reuze mee hoor, ok je krijg niet de kwaliteit van een 800 piek dvd speler maar het is beter dan niks he
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    nee niet aan het werk gezien, maar audio schijnt niet super te zijn. maar wie koopt er nou een ps2 voor de dvd speler :)
     
  15. basix

    basix !BO!

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kappe nou!

    Kijk toch uit met die specs, Ja ze klinken Freaki´n goed maarja het blijft Microsoft en als ze ergens goed in zijn dan is het wel marketing. Ik koop de X-box zometeen gelijk zodra die uitkomt zoals geheid bijna iedereen hier maar ik hou mijn vingers gekruisd. Want na verhalen te horen over hoe levels stuk voor stuk geladen worden in sommige spellen krijg ik al hele enge visies voor me van blauwe schermen en games die stoppen met bewegen.

    MAAAAAAAAAARJA... minder zeiken en meer wachten, dat moest ik maar ´s gaan doen. ]:-
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    kijk naar de filmpjes en je ze tje twijfel als sneeuw voor de zon verdwijnen.
    je moet het allemaal met een korreltje zout nemen maar zelfs al zijn de echte beelden slechter dan de beelden dan op een eigenlijke xbox zijn ze nog 10 x beter dan een ps2

    ik heb GT3 gespeelt en ik dacht toen ik de reclame zag op de tv van WOW COOL!! net echt!!
    maar toen ik de meedraaiende platte publiek textures zag en de slechte kwaliteit textures over het algemeen dacht ik.......WTF? dit is niet echt mooi ofzo?

    het was niet helemaal wat ik verwacht had.
    alleen het rally rijden was wel cool met die stofwolk was lachen, maar voor de rest vond ik het niet indrukwekkend.
    ERG saai, maarja ik houd neit van racing games, maar dan nog.

    kortom ps2 was en is een leuk systeem, voor een jaar oud systeem is het vast heel goed.

    maar nu is het de tijd van de Xbox.
    en hij gaat heersen.
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Dead or Alive 3 lijkt menou niet echt tegenvallen. GT3 vind ik ook vet hoor.. alleen het publiek ja.. maar verder zijn de graphics echt wel mooi hoor.
     

Deel Deze Pagina