Als je m'n post had gelezen had je denk ik wel begrepen dat het niet om de "huidige" versie van Destiny ging. Sloeg in dit geval meer op het play-testen van wapens e.d. Hoe test Bungie dan? Het gaat of kapot of word verschrikkelijk OP. En PvP en PvE heeft (geloof ik) sinds het begin van Destiny andere "waardes" (lees attack/defense e.d) gehad. Kijk ook maar even naar de shotguns. Maargoed, ik ben geen Monkey-Pedia natuurlijk
Dat eerste dacht ik ook al, maar staat nergens bij. Maar weet wel dat je de laatste tijd weinig heb gespeeld, dus leek mij al sterk dat het om de huidige tlw ging. 2de klopt alleen niet. Ja er zijn verschillen in damage, maar dat is toch logisch? In crucible heb je gewoon vaste health en doet een bepaalde archtype zoveel damage. In pve hebben enemies meer health en zodoende zie je andere nummers. Echter is het juist telkens zo irritant dat een verandering constant invloed heeft op beide aspecten. Hammer was best goed in pve, maar dan weer te sterk voor crucible. Nu is het generfed en is het in pve amper nog een bruikbare super. Ik begreep jouw post als "het is gescheiden van elkaar" en het zou juist mooi zijn als dat het geval was. Helaas is dat niet zo.
Na maanden weer terug op het forum en zien dat de wie heeft "the last word" wedstrijd nog steeds gaande is.
Heb nog geen Exotic Helmet voor m'n Hunter. Xur verkoopt nu een Exotic Helmet en een Exotic Helmet Engram. Waar kan ik het beste voor gaan?
Engram. 290 of 310 light kunnen die decrypten als je tussen de 300 en 310 light bent. 311+ is het altijd 310. De inventory van xur is altijd 280 light
Ja die engram, zijn wel vrij duur, ik heb er ook 4x een helm gekocht voor mijn warlock: 2x dezelfde en een Titan helm.
Ok. Zit daar wat Light betreft nog net onder. Heb ook een Primary Weapon Exotic Engram bij Xur gehaald. Die decrypte in Red Death. Year 1 helaas, maar las ergens dat ik 'm voor Legendary Marks kan upgraden. Volgens mij is het dan wel een chill wapen, of niet?
oooohhh, you so dumb. Had het eerst hier gevraagd. De legacy engram heeft een wapen uit jaar 1 met Y1 values. Heb je dus niks aan afgezien van het feit dat je nu in de exotic kiosk (bij de vanguard tafel recht vooruit in de tower) de year 2 versie kan halen voor 150 marks. Kostte je podverdomme 31 coins nu. En Red Death is vrij matig (pvp wise) sinds de pulse nerf. Gewoon een matige pulse rifle met een goede perk, maar ik vind dat wapen altijd maar matig. In de pulse rifle era (van TTK tot december) was het wel een hele goede, maar dat kwam omdat Pulse rifles toen ook de sterkste primary waren. In Pve is het wel een tof dingetje. Health regen on the go is altijd mooi.
Ja daar kwam ik gauw genoeg (of te laat) achter inderdaad. Maar wat is nu verstandig? Wel of geen 150 marks eraan uitgeven? Want nu heb ik er sowieso niks aan...
M'n huidige primary is de Mida Multi-Tool. Die vind ik op zich wel goed, maar voor short range wil ik een wat sneller wapen hebben.