Ik wilde wel eens weten waar de XBW-ers op zitten als ze spelen. Ik met de xbox op een normale (lees: fateuil) stoel. Maar zijn er niet die spelen op lekkere gamestoelen met rugleuningen en ondersteuning voor je benen? En zo ja waar dan gekocht. Groeten van Beau aka ROTTERDAM.
Op een playseat natuurlijk Hehe, kon dat maar. Nee, ik zit gewoon op een doodnormale bank van 10 jaar terug.
Burostoel. Een keer gekregen uit een makelaarskantoor. Als ik erin zit, en je staat achter de stoel dan zie je me niet meer . Echt hoog ding. Binnenkort krijg ik een kleine bank op me kamer, dus dat word xbox in lighouding.
Ik heb een kussen van 1,5 meter breed die zet ik dan op mijn bed en tegenover me bed staat me xbox. Dus zit ik op me bed met me grote kussen. Ik vind het veel lekkerder zitten dan een stoel of een bank.
Op de bank of op een matras maar ik zou graag eigelijk graag van die stoelen hebben die ze ook 2 in de serrie friend hebben je weet wel die grote leren met zo'n uittrekbaar voetenbankje hmm lijkt me chil !
W00t dat zijn relaxte stoelen ja, die hebben wij 1 gehad. Van Profita, de Lazy "....." (weet niet precies de naam meer maar "lazy" verklaard een hoop). Was electrische stoel, afstandsbediening in de hand, naar achteren ingedrukt, en je word relaxt op je dooie gemak naar achteren gelegt. Wil je uitstappen dan druk je op naar voren en de stoel gaat terug in de normale positie. Maar dat is nog niet alles, al blijf je naar voren ingedrukt houden gaat de stoel nog verder naar voren en zet ie je als 't waren in staan-houding neer zodat je alleen maar aan hoeft te lopen. Oh, de uren die ik me daarmee vermaakt heb Helaas weggedaan wegens aanschaf van nieuw interieur
In mijn lazy chair, zo'n mooie grote blauw leren stoel. Ongeveer zo'n soort als uit friends, alleen heb ik geen hendel aan de stoel, maar moet ik gewoon even de rug naar achteren drukken. Ligt wel lekker achterover met zon voetenbankje!!
Als mn Xbox op mn kamer staat lig ik meestal te gamen. Nu mn Xbox hier naast de pc staat zit ik op een bureastoel.
Kussen in men rug, en gewoon lekker op bed liggen. Beneden hebben we ook zo'n luie comfortabele stoel, xbox ik op als ik beneden game. Maar op een bed is tog het lekkerst!