[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    In de alpha had je idd de optie om meerdere characters te hebben ja.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Oh, dat is wel chill. Dan kan ik gewoon lekker SP doen en met een vriend, die niet zo vaak speelt, daarnaast co-op! :)

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Het feit dat er echt een sp is, ga ik hem toch maar denk ik pre orderen. Alweer.
    Ps4/xbox one. Welke versie? Pffffff. Keuzes, moeilijk man. ;-)

Mallakai vindt dit leuk.
  4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ps4 natuurlijk :)

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Moet ik weer psplus kopen terwijl ik al xbox live heb.

Maar bijna de hele Destiny clan zit op de ps4, dus waarschijnlijk wordt het wel de ps4.

(zo geen zin om psplus te kopen.....)

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kom je met de xbox groep chillen! Makkelijk en net zo gezellig :D

Mallakai en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Xbox is toch veel gezelliger

8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dus. Lijkt me duidelijk @AnubisNefer :cool:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet de beste kwaliteit maar wel lekkere gameplay en teamwork.

Laatst bewerkt: 17 jan 2016
    Stingray vindt dit leuk.
  10. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Gaat deze game 60fps worden?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op de PC ja. :p

Alexknl vindt dit leuk.
  12. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ziet er opzich wel smooth uit in dat filmpje :p Lijkt wel een 50/60 fps filmpje, maar dat is het nog niet eens.

13. AgentSmith

AgentSmith Guest

En er unlockte zelfs al een achievement.

14. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Ubisoft vaag over microtransacties in The Division

Ubisoft gaat groots uitpakken met The Division, dat staat al vast. De Franse uitgever belooft ons een gigantische open wereld met MMO-trekjes, maar over een aantal dingen heerst nog onduidelijkheid. Zo is nog niet duidelijk of The Division DLC, microtransacties of beide zal bevatten, hoewel Ubisoft stellig ontkent dat er microtransacties in de game komen.

"We focussen ons op één ding: de DLC" zegt Magnus Jansen in een interview met Eurogamer. "Ik weet niet of er een wereldwijde definitie is voor microtransacties, maar je betaalt niet om te winnen of om sneller vooruitgang te boeken. We hebben plannen voor DLC - waar we het nog niet over gaan hebben - maar er komen geen microtransacties op de manier zoals ik ze defineer."

Ubisoft bevestigt het statement van Jansen. "Er komen geen microtransacties. Zelfs niet voor vanity items, deze zullen ook verkocht worden als DLC."

Het lijkt erop dat Ubisoft de grenzen opzoekt van wat we nu precies onder microtransacties verstaan. Als we de de definitie van de publisher aanhouden, dan hebben ze gelijk - er komt inderdaad geen online currency die je kan gebruiken om het spel te winnen of om vooruitgang te boeken. Dat gezegd hebbende, vanity items zijn vaak kleine dingen die nauwelijks impact hebben op de gameplay zoals wapenskins en emotes. Deze worden vaak verkocht voor een lage prijs, en onder gamers gelden ze vaak als een microtransactie.

Dus, zijn vanity items een microtransactie of niet? U mag het zeggen. The Division komt uit op 8 maart en is verkrijgbaar voor de pc, PlayStation 4 en Xbox One.

15. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Dat zag ik ook
    Lijkt mij dat de game dan zo goed als af is

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee en het zou ook eens schelen als mensen dat in gaan zien. Boosters ed zijn micro transacties. Cosmetics zijn cosmetics.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  17. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dit. De definitie van microtransactie is zo moeilijk niet geloof ik. Het is gewoon een extra die je vaak herhaaldelijk kan kopen en die de gameplay beïnvloedt. Dus een pakje spelers in FIFA, of een boost die ervoor zorgt dat je meer XP of damage doet voor de volgende 5 potjes, of simpelweg een valuta waarmee je dit soort extra's ingame kan kopen. Of je nu groene of gele handschoenen hebt heeft niets met microtransacties te maken.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Of het handschoenen zijn alleen voor uiterlijk maar je betaald er een klein bedrag voor. Dat is toch gewoon een microtransactie? De naam zegt het al.

19. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Als dat de definitie van een microtransactie is, heeft het woord helemaal geen waarde. Dan is het namelijk gewoon DLC, maar dan voor weinig geld, zou iedereen moeten toejuichen dus.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou DLC is meestal geen micropayment. Je hebt gelijk dat het een beetje een zooitje is tegenwoordig wat wat is. Maar ja verder hoeven we ons niet druk te maken. De game heeft het niet verder dus dat is wel nice. Las zelfs dat ze free content updates geplanned hadden.

"We're gonna kick [the post-launch] off with a couple of updates, new content and new features, and down the line we'll have normal DLC as well.""

Deel Deze Pagina