Ik hoop wel de season pass meer bied dan alleen wat skins. Persoonlijk vind ik het dlc aanbod bij een seasonpass tegenwoordig schandalig Verstuurd Met Tapatalk
Microtransacties of flair spullen in de store is natuurlijk precies hetzelfde Manier van betalen is anders.
Dat zeg ik toch ook? Microtransacties zijn microtransacties. Alleen alles wat je in een ingame store kan halen is een microtransactie. Boosters, kleren, emotes.
In letterlijke zin heb je helemaal gelijk. Het is dan echter ook DLC, aangezien het allemaal downloadbare content is. Dat noem en vind ik het ook niet.
Dat is perfect voor DLC. Manhattan krijgen we bij release en dan kunnen we Brooklyn, Queens en de Bronx erbij kopen. In de PSN store staat trouwens dit: In-Game Purchases: Optional Dus geen DLC, geen micro transactie maar gewoon in-game purchases!
Afwachten denk ik. Daarnaast hebben wel alleen gameplay gezien en gespeeld vanaf level 4 en kom je met een helicopter aan vanaf de Brooklyn kant. Dus het begin kan zo daar zijn.
The Division vindt volledig plaats in Midtown Manhattan Hoe groot is de open wereld van The Division precies? Creative director Magnus Jansén heeft tegenover de Examiner verklaard dat de game zich volledig in Midtown Manhattan afspeelt. Dat betekent dat andere grote delen van New York (bijvoorbeeld Brooklyn, Bronx en Staten Island) niet in de game zitten. "With the level of detail we have, doing Midtown Manhattan is a huge open-world experience and more than enough to sink your teeth into. It is a very sizable open-world game", aldus Jansén. Midtown Manhattan is op een 1:1 schaal gerecreerd. Midtown Manhattan is populair bij toeristen, het is waar andere andere Times Square zich bevindt. Het is nog onduidelijk of Ubisoft van plan is om na de release meer delen van New York toe te voegen via DLC of uitbreidingen. The Division komt op 8 maart uit. In de video hieronder laat Arekkz Gaming zien hoe groot de wereld is.
Watch Dogs, die prachtige PC graphics die ze er maar uit knipten (maar wel via een omweg te krijgen was).
Dus geen content en 1 game? Oke. Watchdogs was een zooitje. Maar moeten zo voor altijd daardoor beoordeeld worden? Als er ondertussen tig andere goede games zijn verschenen.
Hier worden Beta keys weggeven http://playstationclan.be/index.php?action=news&sa=view&in=3476#.Vp1LwdsPTKo.twitter