Mida is dé perfecte all-rounder. Goed in PVP, goed in alle pve content en scout rifles zijn goed in het algemeen. Je kan een shotgun erbij nemen.
Lol, toevallig dat kreng zaterdag nog gehad in de VoG tijdens een Destiny reünie All Raid-run. VoG blijft de vetste/mooiste raid imo.
En trials blijft wel echt nerve wrecking. Net echt een bizar potje 5-4 verloren met @bulletproof010 en @CrazY. Bij 4-3 voor werd het echt een clusterfuck met 6 supers wel een moeilijke map deze week. Beneden is het echt wachten op de druk van de tegenstander en goed proberen orbs te pushen. Naar hun spawn toe gaan zonder een dode of flankeroni is een death wish. Mja wel lekker vermaakt
MIDA is altijd een top-wapen geweest mits je hem kon gebruiken. Veel mensen pakken een wapen en denken dan dat ze automatisch baas zijn maar dat is vaak dus niet zo. Kijk maar naar @bulletproof010 ... die denkt dat ie goed kan snipen
Je hebt helemaal gelijk @Rampage Maar indd deze map is echt ongebalanceerd helaas(volgens mij ben ik voor 90% van alle matches aan de C kant begonnen ), maar toch had ik nog een paar leuke snipes gister Hopelijk aankomend weekend een wat gebalanceerdere map voor trials.
Ik zag gisteren dat bungo wilde raiden met Leahloveschief. Iemand die weet of dit plaats gaat vinden? Ben wel benieuwd wat dit in gaat houden namelijk
Kwart voor 2 's nachts dus vandaag dan? Edit:cozmo's Twitter zegt vandaag voor ons om 7 uur. Alleen op de Twitter van Leah en niet bungie. Lijkt mij dus geen stiekeme nieuwe announcement of kijkje naar nieuwe content. Helaas.
These days, players are running out of things to do in Destiny, a video game where players can experience true malaise. So what do you do when you’re a godly PVP player who’s run out of interesting things to do? If you’re Ramblinnn, you tell your Trials of Osiris teammates to leave so you can go 1v3 and somehow win an entire match without dying once. The video of his adventures is as gripping as it is hard to believe:
Naar aanleiding van een trials avondje met @bulletproof010 en @Maddmonkey besloten om me eens te focussen op snipershooting. Dit nog nooit eerder in pvp gedaan, dus het is nog een hele kluif om het onder de knie te krijgen. Onderstaand filmpje is het resultaat van vanavond.
Hmm nee, die Quest versie is dan een stuk beter, maar tof om te zien dat je aan de slag bent gegaan. Nieuwe uitdaging (als het snipen goed gaat): -potjes proberen 0 keer dood te gaan. - alleen primary's gebruiken hele potjes.