1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Zesteria was ik tijdens de PS3 release al niet zo kapot van. Het is een aardige game, niet meer dan dat. Veel te veel MMO cookie cutter invloeden, ondanks dat het een singleplayer game is.

    Speelt iemand eigenlijk Arc the Lad op dit moment? Nooit gespeeld toen, maar schijnt een erg goede titel uit het PS2 tijdperk te zijn...
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    The Witness

    A lot of people have been asking about the price, so: The price of the game on both Steam and PSN will be $39.99 / €36.99 / £29.99.
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Too little, too late. The Darkest Dungeon finds it's way into Steam. PS4 release soon.




    ... And weakness can not be tolerated.

    Heerlijk.
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    It's coming to PS4, Xbox One and Xbox 360



    Price: $29.99 / £19.99

    Deze is uit nu



    Waarom duurt deze GOTY zolang voordat die er is!

    Koei Tecmo revealed the latest footage for Dead or Alive Xtreme 3 with a look at the game’s “Owner Mode” feature during a recent Famitsu TKG live stream. [Thanks, Gematsu.]

    Owner Mode is a new feature for Dead or Alive Xtreme 3 that makes players the ownder of Zack Island, and the goal is to satisfy the girls, achieved by working and gaining experience to level up.

    This mode has its own exclusive items, features, and other elements, including the “Raw Clothes Change” feature that lets you change swimsuits for the girls; however, you’ll need to close your eyes, and peeking will result in a drop of their satisfaction levels. You can see how it works in the above video.

     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2016
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vita? Nice...dat wordt import!:cool:
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Die naughty Japanese weer...
     
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dat ziet er interessant uit! Sfeervol is het sowieso
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
     
    ExquisiteSteez en Rickk vinden dit leuk.
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Geniale trailer :eek::cool:
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Layers of Fear komt op 16 februari naar PS4

    De horrorgame Layers of Fear komt op 16 februari uit voor PlayStation 4.

    Het spel is als early access-titel beschikbaar voor pc- en Xbox One-gebruikers. In Layers of Fear besturen spelers een gestoorde kunstenaar die zijn meesterwerk wil afmaken. Het huis waarin de speler zich bevindt, verandert wanneer de speler het huis meer ontdekt.



     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2016
  11. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Spellen mensen van hier nog world of tanks?
    Zoek nog mensen om samen te gamen.

    Me id om toe te voegen is: redemption-nlz
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik was die game helemaal vergeten, maar hij komt gewoon over 4 dagen uit! Ik hoor van mensen die hem gespeeld hebben hele goede verhalen erover, dus als de cijfers goed zijn pik ik die volgende week op. Drukke week voor pc gamers, want Rise Of The Tomb Raider komt een dag later uit!
     
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

    After playing The Witness, I’ve decided it’s the Dark Souls of puzzle games. Brutal, devious & unforgiving but very rewarding. It’s HARD!

    The Witness starts off easy & peaceful, then it turns into “FUCK YOU - NONE SHALL PASS!” :) It’s for obsessive types who won’t give up.

    [​IMG]
     
    Rienbu en Dr0kz vinden dit leuk.
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Lovers in a Dangerous Spacetime komt op 9 februari naar PS4

    Multiplayergame Lovers in a Dangerous Spacetime verschijnt op 9 februari voor PlayStation 4. Dit bevestigt ontwikkelaar Asteroid Base.


    In Lovers in a Dangerous Spacetime spelen twee spelers samen. De spelers besturen elk een eigen astronaut op een ruimteschip en moeten samen verschillende bestuur panelen bemannen om het schip in de juiste richting te sturen.


    Daarnaast hebben zij ook de mogelijkheid lasers af te vuren naar de vijand. In de singleplayermodus van het spel bestuurt een AI-gestuurde hond genaamd Doppler of een AI-gestuurde kat Kepler het schip samen met de speler.


    Lovers in a Dangerous Spacetime verscheen in september vorig jaar op Xbox One en pc . Een prijs voor de PlayStation 4-uitgave is nog niet bekend.

     
    Dr0kz vindt dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Klinkt goed, maar er zijn nog een paar kleine dingen die ik me afvraag. Ten eerste of er wel een grote diversiteit aan puzzels is. In de trailers was het iedere keer een iets andere versie van dezelfde puzzel. Daarnaast is er de grote vraag of het de volledige 80 uur die ze claimen leuk blijft (vast voor 100%). Mochten de reviews daar positief over zijn dan is het voor mij een day one buy.
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Is Gravity Rush remastered de moeite waard ?

    Ik zie dat de retail versie (digitale versie is al een tijdje te downloaden via de PS Store van Hong Kong) uitkomt op 3 feb uit en kost €30...

    Geen geld zou je denken. Maar een paar weken later komen oa: Far Cry Primal & The Division uit. Dus ben zelf een beetje aan het twijfelen.

    Zelf heb ik het spel heel even gespeeld. Kan me nog herinneren dat ik hem wel erg vet vond. Maar ik heb mijn VITA destijds nauwelijks meer aangeraakt. Dus langer dan 1-2u heb ik het spel niet gespeeld.
     
  17. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Zou eerder voor Gravity Rush gaan dan voor Primal maar dat is mij mening.
    Primal is toch de zoveelste Far Cry die toch niks nieuws doet.
    En als je de verhalen op Neogaf moet geloven schijnt de remaster van Gravity Rush erg goed te zijn.
     
  18. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ben enorm benieuwd naar The Witness.. Heb wel weer eens zin in een puzzelgame
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.444
    Leuk Bevonden:
    3.415
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Gravity Rush is een must, helemaal voor die prijs.

    Ik kijk er erg naar uit.....was van plan om de game vorig jaar op de Vita uit te spelen (was op de helft) maar door het nieuws van de remaster wacht ik liever op de PS4 versie.:+
     

Deel Deze Pagina