The Division is due for a beta next week on PC, PlayStation 4, and Xbox One. The PC version goes live January 29, and according to to someone with early access to the client, the download is over 26GB. Reddit user legate213 posted a screenshot of the UPlay download, which you can see below.
Dit is wel tod gemaakt. Tom Clancy's The Division: Agent Origins (Escape) Tom Clancy’s The Division: Agent Origins (Pursuit) Tom Clancy’s The Division: Agent Origins (Conspiracies) Tom Clancy's The Division: Agent Origins (Ashes)
Via Bol.com The Division BETA vindt plaats begin 2016. Alle pre-orders t/m 12 januari hebben inmiddels een code toegestuurd gekregen per e-mail. Pre-orders na deze datum ontvangen hun code 21 januari.
Deze ga ik skippen, de hele opzet schreeuwt na al micro transacties en achtergehouden content. Daar doen ik niet meer aan mee. Jammer keek erg uit naar deze game.
Je hebt in elke game micro-transacties. Het is aan jou om daar gebruik van te maken. Ik denk dat ze jou 50 euro niet zullen missen hoor ... dus, houdoe en bedankt kul
Een beetje normaler en minder neerbuigender reageren mag ook wel.. En elke game heeft microtransacties? Dat valt op zich nog wel mee. Desalniettemin is het gewoon een slechte ontwikkeling wat games betreft.
Wat de afgelopen weken allemaal duidelijk is geworden over deze game voorspeld niet veel goeds... Maarja, mensen die graag €50 neertellen voor 25% van de content, ga jullie gang. ..ik boycot deze manier van games verkopen liever. Helemaal als het ook nog eens afkomstig is van Ubisoft!
25 % lol...overdrijven is ook een vak. Ik kijk de beta wel aan...daarna beslis ik wel of ik de pre0rder laat staan of niet.
Weer het standaard verhaal hier... er is nog geen review of e.d uit en men loopt nou al te schreeuwen over boycotten en skippen en wat al niet meer. Maar wel in de rij staan voor de zoveelste COD en daarbij tevens een seasonpass aanschaffen... Ik wacht rustig af of ik BETA key kan krijgen of wacht andere spelers van de beta af wat hun er van vinden.. tot zover blijft het voor mij een must have en dat gejank hier negeer ik even.
Lijkt mij wel dat ze bewust "alleen" maar Manhattan er in doen zodat ze de rest via DLC kunnen doen.Als er genoeg content is Manhattan zit is het natuurlijk verder geen probleem maar als de content wat karig is dan is dat natuurlijk niet netjes Maar goed daar kom je pas later achter
Juist doordat er mogelijk iets weggelaten word, krijgen de meeste onbewust al het idee dat er te weinig content is. Iets waar ik zelf voor alsnog geen last van heb. Heb nog geen pre-order lopen. Ik wacht lekker de beta af, en kijk het daarna wel aan.
Grote games hebben allemaal micro-transacties. Destiny, COD, Battlefield, Battlefront (wat nog komt) ... en ga zo maar even verder. Anyway; Doodnormale reactie. Niets neerbuigend aan. Ligt eraan hoe je het interpreteert. Bovendien hecht ik weinig waarde aan volk wat vooraf al loopt te janken op een game, deze nog niet gespeeld hebben en het leuk vinden om de boel te boycotten. Want, ja ... dat boycotten heeft veel effect op de verkoop van de game. Zeker als je 3 mensen hebt die ook mee doen. Woop-die-fucking-doo. Ubisoft gaat kapot hoor als ze die 150 euro mislopen. Koop de game, of koop hem niet. Schat mensen hier toch wel wat hoger in. Je bent er zelf met je harses bij als je kiest om micro-transacties te accepteren (of niet). Kom op zeg.
Op Neogaf hadden ze wat vergelijkingen gedaan. En Manhattan was even groot als de Fallout 4 map. Je moet ook rekening houden dat er geen vervoer is. Alles moet lopend gedaan worden. En je kan de map wel Witcher achtig groot maken maar dat moet wel opgevuld worden. In de Witcher wereld bijvoorbeeld kan je gewoon grote open gebieden hebben want dat past in de wereld. Hier is het NY wat iedereen kent en je alleen maar gebouwen gebouwen en gebouwen hebt.
Don't bother man. Sommige mensen kijken zich scheel op de micro-DLC die zie niet aan hoeven te schaffen. Denk dat de meeste nu met een spuitbus borden aan het maken zijn om een statement te maken bij UbiSoft HQ.
Kritisch is 1 ding, maar om direct moord en brand te schreeuwen, en (bijvoorbeeld) de hele game te gaan boycotten, gaat me een beetje ver. Helemaal voor een game die nog niet eens in beta is.