Wel leuk, maar niet bijzonder. Kreeg er een beetje een GOTG gevoel bij..
Verder wordt deze Joker helemaal niks. Nu een paar keer het stukje waarin hij praat gerepeat en dat klinkt toch best als een wannabe Ledger Joker, maar dan met een stuk slechtere look (blijf het een verwarde pimp vinden).
Na het zien van Wonder Woman footage; ben nog steeds van mening dat DC de plank echt volledig heeft misgeslagen met Gal Gadot. Blijft zo matig.
Denk sowieso dat het hele DCEU in vergelijking met Marvel (je moet het toch een beetje vergelijken) behoorlijk gaat tegenvallen. Ik denk dat SS nog wel echt een leuke film wordt, maar dat BatsvsSuper behoorlijk gaat tegenvallen en dat de Justice League films niet zo succesvol worden als gehoopt wordt door WB.
Waar Marvel het overigens voornamlijk op wint is toch wel de casting. De casting van de Justice League is toch wel echt pauper. Ezra Miller als Flash, letterlijk een nobody als Cyborg en Khal Drogo als Aquaman.. Die gaan niet hun eigen films dragen zoals een Benedicht Cumberbatch, Chris Evans en zelfs Paul Rudd dat wat beter kunnen.
Ik ben overigens niet pro-marvel of pro-DC, ik wil gewoon vette films.
Laatst bewerkt: 20 jan 2016