Je bent helaas in elke shooter afhankelijk van "hoe" slim je team is. Als ze als een stel debielen op een Hero afrennen ... tja Maar inderdaad @iNdie^, snel weer is een potje doen ... als die andere druif ook is online komt.
Ik vind het wel meevallen met battlefront. Als je samen met je partner speel ken je alsnog bijna elk pot winnen
Speel deze game nog steeds met heel veel plezier. Moet wel zeggen dat ik de kleinere gamemodes leuker vind om te doen. Zo speel ik voornamelijk dropzone, cargo enz. Al mogen ze die dl44 wel ff wat nerfen
Heb het vermoeden dat de game nu al langzaam aan het dood bloeden is. Vooral op de grotere speel modies zijn bijna geen spelers meer te vinden. Moet ook wel zeggen dat de game eigenlijk wel erg kort is met de unlocks e.d. ik ben nu rang 50 en eigenlijk is de gein er ook wel af, ze mogen wel rap met DLC gaan komen wil dit nog nieuw leven gaan krijgen.
Valt wel mee. Misschien op de PC. Op de One en PS4 is de playerbase prima. Peak van 70.000 op de One in de laatste 24 uur en 110.000 op de PS4.
Ik heb inderdaad ook geen problemen met matchmaking. Op geen enkele game mode eigenlijk en wissel vrij veel af. Wel ben ik het eens met de unlocks, de laatste unlock is op 32. En dan nog een paar characters op 40/45 en 50. Beetje jammer. Maar vermaak me rete goed met de game.
Ze mogen van mij nu wel eens met wat DLC komen... het is van de DICE en EA kant wel erg rustig omtrent deze game
... haha. Alweer Mensen zijn hongerig. Logisch ook. Maargoed, DICE is wat dat betreft wel meester in het niks melden en ineens met een shit-load aan nieuws komen.
Spel vorige week aangeschaft omdat een vriendin hem ook met regelmaat speelde. Het spel valt me niks tegen, maar is, net als elke DICE game, alleen leuk als je met bekenden speelt. De chaos is vooral met die walker mode toch wel erg nice
" Details on Star Wars: Battlefront's free upcoming content appear to have leaked online ahead of an official announcement from EA. According to a video released by EA Brasil yesterday (translated by WCCFTech.com), a new map set on Tatooine will be heading to the shooter for free later this month, alongside additional outfits for Luke Skywalker and Leia Organa. The packs will form part of a free upcoming update, the video allegedly states, and are separate to the content included with the game's Season Pass. Unfortunately the video is not available in English meaning VideoGamer.com has been unable to verify the claims. Earlier this week, however, EA community manager Mat Everett confirmed that a new update featuring the "first drop of free additional content" will release later this month, although an exact release date has yet to be announced."
Star Wars Battlefront Season Pass Details Released http://www.ign.com/articles/2016/01/26/star-wars-battlefront-season-pass-details-released
Patchnotes for the January update Below are the patch notes specific to PlayStation 4, PC, and Xbox One for the January update. Additional Content/Functionality: Multiplayer modes added to the Tatooine Survival map. (Blast, Droid Run, Hero Hunt, Heroes vs Villains, Drop Zone) Hoth Luke Skywalker skin added Hoth Han Solo skin added Private match functionality added Daily challenges added Setting for actively choosing server site added Weapon and Star Card changes: EE-3 Explosive shot damage decreased from 10 to 4 per shot SE-14C Explosive shot damage decreased from 10 to 5 per shot Homing Shot lock on time increased from 0.4 to 1.5 Homing Shot lock on distance decreased by 10 meters Homing Shot projectile speed decreased slightly (30 -> 2 RTC-97 overheat value is increased Bowcaster replenish time tweaked (Normal 18 -> 25 and Upgrade 15 -> 20) Flash Grenade replenish time tweaked (Normal 16 -> 20 and Upgrade 12 -> 15) ION Torpedo replenish time tweaked (Normal 15 -> 25 and Upgrade 12 -> 20) Thermal Detonator replenish time tweaked (Normal 15 -> 20 and Upgrade 10 -> 15) Impact Grenade replenish time tweaked (Normal 16 -> 25 and Upgrade 12 -> 20) Explosive Shot active time tweaked (Normal 7 -> 5 and Upgrade 10 -> 7) Scan Ping recharge time tweaked (Normal 8 -> 10 and Upgrade 5 -> Cycler Rifle bullet dropoff reduced Cycler Rifle damage increased from 90 to 100 at close range (10 meters) DL-44 overheat tweaked and fire rate changed from 250 to 180. Bounty Hunter trait card Level 2 reward percentage lowered from 100% to 85% Bowcaster explosion damage lowered from 50 to 15 per shot ION Torpedo lock on range decreased from 600 to 500 meters Smart Rocket lock on range changed from 1000 to 500 meters RTC-97 spread is increased when firing for a longer period Scan Ping tweaked to have 50% shorter spotting time Vehicle Changes: Starfighters pickups have a 20 second respawn delay T-47 Airspeeder pickups have a 10 second respawn delay Millennium Falcon and Slave I health decreased by 30% Game Mode Changes: Removed a turbolaser on Sullust which could be used for spawn killing Turbolaser respawn time has been increased with 15 seconds New friend zones and additional spawn points for Supremacy maps New friend zones and additional spawn points for Walker Assault maps New friend zones and additional spawn points for Turning Point on Jakku Bugfix for crashing instantly when spawning in a vehicle on Jakku Fighter Squadron hero vehicle pickups have more randomized timing Fixed a Heroes vs Villains bug where players could use their cards in pre-round that got corrected by server Updated spawn management between big and small game modes New game mode minimum player count thresholds: - Walker Assault 20 - Supremacy 20 - Dropzone 4 - Blast 4 - Cargo 4 - Fighter Squadron 4 - Hero Hunt 4 - Droid Run 4 - Heroes Vs Villains 4 - Turning Point 20 Hero Changes: Han Solo weapon damage over distance is lowered. (Damage goes from 70 to 30 between 10 and 25 meters) Boba Fett weapon damage over distance is lowered. (Damage goes from 30 to 20 between 30 and 60 meters) Boba Fett wristlauncher explosion radius decreased from 4 to 3, maxiumum damage tweaked from 1 to 0.8 meters Boba Fett missile doesn't lock on anymore Boba Fett wristlauncher explosion damage slightly increased in damage to compensate for the removing of tracking Bug Fixes: Stun inducing attacks now properly trigger stun animation loop Fixing an issue where melee'ing at nothing completly stopped your movement After the transition from the AT-AT the user screen could remain black, this is now fixed Several instances of rocks that players could get stuck on have been fixed Speederbike - Inconsistence between the range when you see the prompt button and when you could actually use the vehicle Jakku - Invisible collision located on the landed rebel transport ship Users with the most kills will now not be prevented from get the Trophy / Achievement ”Playing the objective” in Blast
Tof en niet tof Ik speel voornamelijk met de EE-11 en die laten ze zoals 'ie is, maar maak ook 1/3de van m'n kills met de Homing en dat gaat hem nu echt niet meer worden haha
Leuke update, maar niet boeiend genoeg om de game weer voor op te starten. Als je eenmaal 50 bent en de coole outfits hebt wordt het imo heel snel saai.
Ze passen explosive rounds wel aan (en terecht ook. sterkte power up was dat in de game). Homing shot.. Really? Jij bent er zo eentje dus
Ik vergeet die perk altijd. Heb vrijwel altijd 99 star cards op zak dus die explosive shots zijn me een rotzorg En van die homing snap ik niks ja... ik maak er zelf altijd erg veel kills mee, maar die dingen weten mij eigenlijk nooit te raken. Ze ontwijken is nou niet echt heel moeilijk toch? Van m'n 6211 totall kills heb ik er 988 met de Homing gemaakt
Wel als er een pauper jong dat ding op je schiet terwijl jij in gevecht bent met een ander Vind dat soort tracking bs nooit leuk in shooters om eerlijk te zijn