Ja dat doen er meer volgens mij. Ik snap dat niet helemaal. Als ik op level 55 blijf doorspelen terwijl ik kan prestigen, voel ik me net alsof ik voor niets aan het spelen ben ofzo Wapens prestigen apart dus ik zie geen nut om niet niet te prestigen Extra classes zijn daarnaast ook wel handig. Maarja ieder zijn eigen ding natuurlijk
Dit keer "baal" ik er zelf ook van. Normaal was ik na de eerste prestige er wel zo ongeveer klaar mee en speelde dan nog af en toe een keer een potje. Dan is het wel fijn dat je alle wapens tot je beschikking hebt. BO3 speel ik nu nog steeds veel dat ik eigenlijk nog wel een keer had kunnen prestigen...misschien dat ik het nog wel ga doen als er weer dubbel XP weekend is
Combine + Breci = ... jezus christus wat een verkrachting Razorback + Rapid Fire = dodelijk. Vesper + Stock + Grip = rape. Pharoah + Stock + Silencer = stille rape. HVK = beest. Man-o-War = beest. AN44 = beest.
Zeg @Mallakai ... heb jij een XBOX? Eergisteren (of eerder, geen idee) kwamen er twee van XBW in de game waar ik met maten bezig was. Mallakai NL ... en die ging van een SMG over naar een Breci Je was alleen daarna snel weg ... haha ...
Haha ja man tuurlijk heb ik een Xbox, en heb ook COD III maar ik heb de game zeker al een maand niet meer gespeeld, misschien langer Dus ik was het dit keer niet
Ja, dat zei hij zelf ook al haha ... Kwam een gozer de lobby in op Combine (what else?). Mallakai NL met nog 2 andere van hier. Ging prima op totdat ik op de Breci overschakelde ... wat een OP tyfus ding is dat toch
Nog meer mensen die gisteravond problemen hadden met Black Ops 3? Iedere keer als bij mij een game startte bevroor het scherm en kreeg ik na een tijdje de melding: Error could not join game session (o.i.d.). Ik heb nog nooit eerder dergelijke problemen gehad met Black Ops 3.
Kutzooi. Ik kan sinds woensdag niet meer spelen. Iedere keer als een game start bevriest het beeld en word ik teruggezet naar de lobby. Ik weet 100% zeker dat het niet aan mijn connectie ligt. Alles staat open. Iemand die dit ook heeft meegemaakt? Ik heb de digitale versie via gamesharing, kan dat ermee te maken hebben?
Sinds kort deze game weer gaan spelen. Wat wel frustrerend is, is dat je bijna alleen op de map Combine speelt. Zodra dit in de vote lijst staat kom je er niet meer van af (met TDM en KC tenminste). Zou wel beter zijn als je na 2 keer die map gespeeld te hebben er niet meer op kan voten zodat je nog wat variatie hebt.
Snap ook niet zo waarom die functie uit BO2 is verdwenen. Bijzonder irritant om constant Combine te doen. Zet NukeTown dan ook in de normale rotatie a.u.b. Heb je twee fast-paced mappen.