Dit dus.
@Dr0kz ... wat lul je nou over onderdrukte frustraties? Ik ben niet degene wiens tampon horizontaal klem zit en miept over micro-DLC of DLC die later aangeboden word. En ik praat micro-DLC helemaal niet goed, frikandel
Heb d'r een schurft hekel aan. Maar je bent zelf (denk ik?) capabel genoeg om te beslissen of je geld uitgeeft om er anders uit te zien, toch? Ik heb Destiny ook gekocht. Heb ik iets met de micro-DLC gedaan? Nee. Ik heb COD ook gekocht. Doe ik iets met de COD-Points (micro-DLC)? Nee. Ik beslis zelf of ik extra geld steek in een game.Bij COD doe ik dat voor map-packs ... om de game een "langere" levensduur te geven.
Je opmerking dat de meeste games nog geen micro-DLC of iets in die richting hebben slaat kant noch wal.
Ik heb het puur over grote franchises;
Call of Duty > COD POINTS
Battlefield > BattlePacks
Destiny > Micro-DLC in de vorm van dansjes
Assassins Creed > Micro-DLC
FIFA > FIFA Points voor FUT
GTA > Cash-Cards
En zo kan ik nog wel even verder gaan hoor.
T'is heel simpel. Als je niet tegen het feit kan dat bedrijven zoals Activision/EA/RockStar/DICE (en noem zo maar een aantal op) extra geld vragen voor puur iets wat alleen invloed heeft op hoe je eruit ziet in de game ... dan vraag ik me af wat je UBERHAUPT doet in de game wereld. Zo kan je overal wel tegenaan blijven schoppen
Welkom in 2016 knul. Accepteer maar dat HEEL veel bedrijven dit voortaan gaan doen. Waarom? Omdat het een shit-lading aan geld oplevert.
Klik om te vergroten...