Squadsight lijkt niet meer te werken voor mijn snipers Haalt een groot deel van hun kracht weg... Iemand daar ook last van gehad? Speel op de PS3. Edit: Oh en ik kreeg gister een large ufo voor mijn kiezen. Zelfs een Firestorm en Raven met plama beams en die eenmalige dodge/accuracy dingen konden dat ding niet neerhalen. What the hell echt
En uitgespeeld Awesome game. Merkte wel dat ik op 2/3de van de game eigenlijk weinig moeite meer had met de missies. Had ook veel te veel geld en alle foundry/research projecten gecomplete. Sloot aan volledige geupgrade soldiers dus zelfs als ik een mannetje was kwijtgeraakt had ik er nog een of twee achter de hand. Beetje jammer dat de balans ondanks belachelijke hoeveelheden sterke enemies toen een beetje weg was. Final mission was ook een walk in the park. Zou graag een vervolg zien op de next gens! Edit: Sorry voor de dubbelpost
Natuurlijk, totaal geen reden waarom dit niet speelbaar zou kunnen zijn op de huidige generatie consoles. Ook grafisch is dit een peulenschil. Het is en blijft een TBS game, geen 60 FPS simulatie. En er moeten ook genoeg centjes worden verdiend, dus ik verwacht dat de console versies niet meer dan een paar maanden na de PC versie een release krijgen.
Tijd om 'm op PC te kopen en de Long War mod te installeren . Long war 1.0 is eind vorige maand uitgekomen, maar heb zelf nog geen tijd gehad het te spelen. Ga ik nu maar eens doen denk.
Daar heb ik zeker over nagedacht, maar ik lees overal dat de balans volledig kwijt is in Long War... De mod is dermate moeilijk dat je één kant opgeduwd wordt qua sepcs, squad en tactiek. Het leuke aan XCOM is juist dat er meerdere wegen naar Rome leiden. Wacht wel lekker op XCOM2
Ja normal is al een stuk moeilijker dan de moeilijkere niveaus van non-long war. Moet toch ergens de tijd mee doden.