[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Is er al nieuwe DLC?

Flayner, bulletproof010 en Rampage vinden dit leuk.
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, er is een zeikpaal in de tower bijgekomen. Daar kan je constant tegenaan zeiken.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  3. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Maar weer eens inloggen dan.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus

Valentijn event idd 9 februari. Crimson Doubles etc.
    Volgende IB is Rift. Begint volgende week. Uhh nee die slaan we lekker over.
    Matchmaking was idd op skill in december. Hebben we allemaal gemerkt idd
    En het grote nieuws is van Kotaku. Dat de planning voor een nieuwe Destiny in 2016 niet gaat gebeuren. Waarschijnlijk meer tijd willen ze hebben.

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit was nog het beste aan die hele kut update van ze

Vooral die neerbuigende kuttoon van ze over de crucible. "Super-secret stuff" en dat constante gedoe alsof iedereen achterlijk of 12 is.

En er gaat niks komen tot aan destiny 2? Nice. Dan gaat de game echt niet meer aan ben ik bang.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Geen DLC nee. Dat was al het plan.
    Ik vind het prima eigenlijk. Laat ze meer goed de extra tijd nemen voor Destiny 2. Heb zoveel plezier in Destiny en nog steeds. En dat 1.5 jaar lang. Zal ik graag los willen gaan in september met Destiny 2? Natuurlijk.
    Maar laat ze maar die extra tijd nemen om de echte Destiny 2 te maken. Alleen maar goed. Ook al is het jammer als er niks komt eind 2016.

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Als het nog langer duurt zonder nieuwe content, dan houdt het voor mij gewoon op met destiny :) simpel zat. Zeker als ze crucible ook nog lopen te vertiefen met dat nieuwe systeem. Net even nog wat crucible gedaan. Ik baal er gewoon van dat ik een kd boven de 1.5 heb, want elk potje is belachelijk sweaty. Ik kan niet even lekker de crucible instappen met een fusion en gewoon beetje aankloten. Ten eerste is er meer lag en ten tweede speelt iedereen met tlw/sniper shotgun.

En als de Division mij bevalt, stop ik er gewoon lekker mee :) dat content drip gehalte van jaar 2 is echt verschrikkelijk. Alleen maar time-gaten en kleine brokjes aan content. No thanks

AnubisNefer en Rampage vinden dit leuk.
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is nog een gerucht he. Misschien dat ze van die tweede studio iets doen om de tijd te overbruggen die er extra gaat komen. Weten we niet.
    Al verwacht ik het niet als het gerucht waar is. Zullen het wel zien. Destiny 1 is gewoon nu langzaam richting het eindstation aan het gaan. Tuurlijk blijven er mensen spelen maar het zal rustig zijn,
    Vind het wel prima. Hou het lekker allemaal in de gaten ook met die gratis dingen. Soms misschien lekker Destiny spelen als het intressant is maar niet zoals eerst.

Pas om met The Division btw. Dat gaat echt geen Destiny vervanger worden die je het de komende 1.5 jaar non stop gaat spelen.

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    IK WIL EEN MMO GAME OP DE CONSOLE HEBBEN :mad:
    Bungie had verdomme de markt naar hun hand kunnen zetten, maar helaas gaan ze voor een candy crush achtige game. Misschien ben ik wel te salty nu, maar ik vind het echt zwaar teleurstellend nieuws allemaal. En dan ook weer een leuke nietszeggende update met "in the next update..."

:'-(:'-(:'-(:'-(

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2016
    MAD 1976 en Rampage vinden dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kan Neverwinter gratis op de console spelen. Als je een echte MMO wil. :p
    Ze zeiden ook btw vorige update dat de eerste update van 2016 niet heel bijzonder ging zijn

Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is er de afgelopen maanden eentje geweest die WEL bijzonder was? ;)

@Maddmonkey ... held :)

Destiny heeft na 1,5 jaar z'n eindstation bereikt. Laat ze de tijd maar nemen met D2. Komt het resultaat hopelijk ten goede. Erg jammer dat TTK (voor mij) na 1,5 maand klaar was. Bungie promote TTK enorm maar de hype was TE groot. Heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan.

In de tussentijd hoop ik dat iedereen geniet van het Valentijn event en de nog terugkomende Year 1 wapens... Wat een aanfluiting.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Gare kutgame vond ik dat helaas.

En leuk en aardig, maar wanneer is er nog wel wat bijzonders gebeurd? Sorry, maar ik snap werkelijk niet waar Bungie het idee vandaan haalt dat er genoeg content nu is. Blijkbaar is het toch waar dat ze verwachten dat mensen blijven spelen en spelen en spelen met hier en daar een klein eventje (met de nodige transactie mogelijkheden, want dat leverde natuurlijk genoeg op de eerste (twee) keer). Helaas begrijpen ze niet dat fans op die manier de game wilde supporten in plaats van het signaal af te geven dat events het enige is wat mensen graag willen hebben als 'nieuwe content'.

@Rampage dat kan natuurlijk, maar dat vond ik nog wel vrij snel. Alleen had ik nooit het gevoel dat er genoeg content in zat. Ik snap wel dat het met de tools die ze hebben een kut klus was, maar er zijn zoveel betere manieren om meer met de content te doen en om de game levend te houden. Helaas willen of kunnen ze dat niet inzien of waarmaken bij Bungovison.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb het over de weekly update he. Omdat veel mensen zeggen wat een kut update. Maar omdat ze dat eigenlijk al zeiden rond kerst had ik er ook niks van verwacht.
    Weet niet kan me echt verder niet echt druk om maken. Vind het eigenlijk ook wel fijn dat het rustig is rond Destiny. Nam toch wel veel van me gametijd op laatste 1.5 jaar. Niet dat ik erg vond maar een break is ook wel fijn.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het een slap kut excuus. Niet de juiste tools? Ok, dat kan. Lijkt me dat ze prima tools hebben maar de boel onderschatten.

Maar Y1 wapens weghalen en dan weer toevoegen om zo een droge (lees, geen) content periode door te komen is karig. Nee, het is gewoon achterlijk.

Zoveel dingen die werden voorgesteld.
    Prison of Elders, VoG, Crotas End een update geven. Oude wapens relevant houden... Om er een paar te noemen. Oude content relevant maken. Meer was in dit geval beter. Nee nee... We krijgen maskers en Guardian Kart. Wauw. 40 euro voor TTK. 1,5 maand plezier in gehad. Bungie heeft je geld en zeggen, zachtjes in je oor : "Bedankt. Zullen we het nu met drie vingers doen? Buk maar even".

Ik duim dat D2 een grote stap voorwaarts doet. We gaan het zien.

... ben nu al benieuwd naar de volgende, autistische, Weekly Update.

Raafie vindt dit leuk.
  15. Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar voor mij is Destiny dood. Vind het heel jammer, maar ik heb echt geen plezier meer in deze game. Uitgemolken zooi is het nu. Ik hoop echt dat Destiny 2 een zelfde sensatie om te spelen is als Destiny 1 bij de launch, en dat de game langer "houdbaar" blijft.

Laatst bewerkt: 22 jan 2016
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kom op laten we wel even normaal discussieren. :)
    Ik weet tegen wie ik het heb. Maar toch. ;)

17. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ondanks de negativiteit hier, na een lange tijd toch even weer Destiny opgestart. Na het snipe filmpje van CrazY begon het snipen in Destiny weer te kriebelen. Moet toch zeggen dat dat wel redelijk een lekker gevoel geeft. Ik heb daarom ook nog een kort filmpje gemaakt van een paar snipes van vandaag.

CrazY vindt dit leuk.
  18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Valt weinig te discussiƫren zo he?

Je word gewoon genaaid door Bungie. Van die debiele Weekly Update's waarin ze al weken (nee, maanden) teasen. En met wat als resultaat eigenlijk? "Year 2 has only just begun". Nee vuile klapmongool, Year 2 is allang afgelopen :mad: Overigens ben jij geen klapmongool @Hybrid ... voor het geval je dat dacht :+

Als jij vind dat Bungie je niet ontzettend genaaid heeft met TTK ... prima ... maar dan schaar ik me in het rijtje van mensen die dat wel vind.

"Hier jongens! Nieuwe Exotics! Hier ..." (release 6 maanden na TTK)
    "Ja, om Year 2 nuttig te maken halen we wat Year 1 wapens weg" *suprise* "Hier zijn de weggehaald Year 1 wapens waar je weer voor moet grinden!"

19. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    :eek: RIFT matches in Iron Banner.. Welke half tamme heeft dat nou weer bedacht bij Bungie. |:-

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik zei zulke woorden hoeven niet gebruikt te worden. Blijft een openbaar forum
    En het blijft een game. Zijn dingen waar ik me drukker om kan maken. Lekker Destiny op pauze. Tijd voor andere games.

Deel Deze Pagina