Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Santino

Santino Active Member

Leuk Bevonden:
    254
    Nog altijd beter dan de Ugandese filmindustrie. Zij het nipt.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nog steeds beter dan Mannenharten 2.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329

... en Twilight.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Dat jij die films überhaupt kijkt :+

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik heb er eentje gezien. Ben nog aan't bijkomen.

Jorrie vindt dit leuk.
  6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Nederlandse TV is sowieso kut, niet alleen de films

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Vind je dokter Deen dan niet fantastisch??:eek:

:cmS:

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    DROP THA BOMBE MANG!

hahaha genius _O_

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vind de hele nederlandse kijk op tv- en film gewoon verkeerd. Het is hier altijd zo dat de "bekende" nederlandse acteurs de rollen moeten spelen uit een script. Dus de acteurs zijn eigenlijk vaak al bekend. In Murica wordt veel meer gedaan aan typecasting. Dan kijk je vanuit het script wie goed bij de rol zou passen.

Daarom is nederland ook zo bizar slecht in komedie. Iemand die niet grappig is iets grappigs laten zeggen werkt niet..

Alexknl vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En al die zogenaamde acteurs en actrices hier moeten ook allemaal hun eigen spelshow of talkshow hebben, met dito blad, geurtje en eigen ondergoed. Koop dat laatste gewoon liever merkloos bij de Hema dan bij een overbetaalde BNér.

Overigens erger ik me niet zo aan Atsma, maar meer aan types als Georgina Verbaan, die imo gewoon lijkt op een hoer van De Wallen. Zo praat ze ook, verschrikkelijke jeukstem.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
  12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zolang het vermakelijke films oplevert, vind ik het prima. Het is een nieuwe vorm van sequels. Na-apen of niet maakt weinig uit. Het is ook niet zo dat alle sequels na-aperij is van The Son of the Sheik.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    The Mummy (origineel) is leuk

Tom Cruise is de laatste jaren prima.

Ik vind goed.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hij is inderdaad beter geworden. Vond hem in Edge of Tomorrow ook leuk. Laatst nog The Last Samurai gezien en daar vond ik hem t.o.v. Watanabe of zelfs de Japanse Keizer in de film echt een drama.

Kan een nieuwe The Mummy wel waarderen, maar niet die bagger van The Mummy 3 met Jet Li.

15. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955

Laatst bewerkt: 23 jan 2016
    Mallakai vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Spoilers dude

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Want? T verklapt toch niks. Maar vooruit dan maar weer.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O Yes, Legend met Hardy binnen en Macbeth ook. :9

Fiasco vindt dit leuk.
  19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Creed
    Beetje zoals de laatste Star Wars. Pakt heel veel elementen uit het origineel maar maakt het boeiend genoeg. Fijn acteerwerk en zeker tijdens de fights enorm goed camerawerk. Jordan is een beest en Sly als trainer is zeer overtuigend. Oké, het is toch een echte Rocky-film, want haal je dat weg dan is het maar gewoon een solide box-film. Maar in the end is het gewoon een fijne en dope zit. 8

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Legend met Hardy gezien: Grandioze prestatie van Hardy. Een dubbelrol is nog nooit zo goed gelukt, maar Hardy is wel de enige die de film echt draagt. Gast van Kingsman, Eggsy, zit er ook in, maar die heeft geen invloed op de film. Verhaal zelf lijkt bijna alleen maar om feesten en vechtpartijen te draaien, maar van een gevecht van Hardy in een lege feestzaal krijg je gewoon een lachbui.

Het gangstergedeelte staat wel veel te ver op de achtergrond, wat ik persoonlijk een beetje teleurstellend vond. Sommige piepkleine scènes echter doen sterk denken aan The Godfather films, zeker met de bijpassende muziek op de achtergrond. Het idee dat dit allemaal waargebeurd zou moeten zijn is ook wat teleurstellend, want de film lijkt teveel omgeven te zijn van een uit een pennenstreek opgetrokken script. Het nodige zal wel uit de verhalen komen van de mensen die met de gangsters van Hardy's personages in aanraking zijn gekomen, maar die indruk krijg je niet.

Al met al is het vooral Hardy die de film enorm draagt en een reden waarom ik niet begrijp waarom deze man geen Oscar nominatie heeft gekregen i.t.t. Damon in The Martian die daar echt een stuk minder in acteert. Een dubbelrol zo goed doen, daar zou zelfs Tom Hanks enorme moeite mee hebben, maar Hardy transformeert werkelijk, zeker in de scènes die zich recht tegenover zijn andere personage afspelen, zijn tweelingbroer. Al met al zal ik schikken op een verdiende 8/10, met bovengenoemde kanttekeningen.

Deel Deze Pagina