[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg je weer een code.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Voor de mensen met NVIDIA kaarten. Check je email. Blijkbaar krijgen mensen beta code's doorgestuurd.

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eergister besteld; net code gehad van Bol.:cool:

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    NVIDIA GTX970 hier.. maar helaas geen mail. Misschien alleen mensen die onlangs een NVIDIA kaart hebben aangeschaft?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij heeft het ook te maken of je iets geregistreerd had las ik

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Costumes en wapen skins bijv. Het is al bekend dat dat komt. En daar heb ik echt geen zin in dus, waarom kun je dat niet gewoon unlocken door i(jawel) het spel te spelen. Je zou bijvoorbeeld een heel interessante visual level up tree doen waarmee je je wapen/char steeds verder kunt upgraden en steeds unieker maakt, bijvoorbeeld. Of seasonal shit, one-time events, challenges, bepaalde markers, speciale quest rewards, eigenlijk zoals een paar jaar terug dus.
    In plaats vragen ze je om ff een paar knaken over te maken, leuk man ;)!

Dit soort gigantische games hebben microtransacties helemaal niet nodig om het hoofd boven water te houden en je bent alleen maar Ubisoft aan het spekken ermee.

Ik interpreteer het als een post met aardig wat onderdrukte frustratie.

Bij Activision lachen ze zich de ballen onder hun reet vandaan dat mensen massaal wapen skins kopen voor 4 euro per stuk, snap echt niet dat je dit goed gaat zitten te praten.

Je logica dat je tegenwoordig toch overal microtransacties hebt slaat echt nergens op. Nog steeds hebben de meeste games het juist niet, games die ook nog eens veel minder omzet draaien. Er zijn ook genoeg grote Free2Play games waarvoor je niet eerst 60-70 euro neer moet tellen en alle vanity items minder kosten dan de voorgaande Ubisoft games. Natuurlijk zit er veel meer geld in sommige titels dan andere maar sinds wanneer kan dat opeens niet meer betaald worden dmv games verkoop en ECHTE DLC?
    Het is gewoon leeg klopperij (die inmiddels verheven is tot een sport tussen sommige publisher) dmv zo'n kaal mogelijke game te verkopen en dan mensen extra te laten betalen voor dit soort dingen. Als je daaraan meedoet laat je gewoon gigantisch naaien in de hoop dat je er een beetje uniek uit kan zien en dat het levellen iets draagelijker word. Dat weten publishers precies en daar gaan hun games ook stiekem steeds meer om draaien, het levellen net iets langzamer laten gaan zodat je "shortcuts" koopt, en chars er niet echt uit laten springen zodat je dingen koopt waarbij dat dus wel gebeurt.

Als je niet ervoor "kiest" (wat je overigens dus onmogelijk is aangezien het erin zit en je er nog net niet mee doodgegooid word) zit je nog steeds met de ellende dat je vaak niet echt veel opties hebt betreft je character en je je toch steeds een beetje gedwongen voelt om dan maar iets te kopen, en vooral dat stoor ik mij gigantisch aan, zeker bij een 3th person game als deze.

Sowieso heb ik het niet over een massa boycott, ik skip deze titel zelf en de rest kijkt maar effe lekker voor zichzelf niet. Het is nou niet alsof er niets te spelen is 8)

Ik hoop overigens dat ik gigantisch ongelijk ga hebben en een paar maandjes na launch lekker zelf aan de slag kan met The Division.

Laatst bewerkt: 22 jan 2016
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Veel assumpties.

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit dus.

@Dr0kz ... wat lul je nou over onderdrukte frustraties? Ik ben niet degene wiens tampon horizontaal klem zit en miept over micro-DLC of DLC die later aangeboden word. En ik praat micro-DLC helemaal niet goed, frikandel :+ Heb d'r een schurft hekel aan. Maar je bent zelf (denk ik?) capabel genoeg om te beslissen of je geld uitgeeft om er anders uit te zien, toch? Ik heb Destiny ook gekocht. Heb ik iets met de micro-DLC gedaan? Nee. Ik heb COD ook gekocht. Doe ik iets met de COD-Points (micro-DLC)? Nee. Ik beslis zelf of ik extra geld steek in een game.Bij COD doe ik dat voor map-packs ... om de game een "langere" levensduur te geven.

Je opmerking dat de meeste games nog geen micro-DLC of iets in die richting hebben slaat kant noch wal.

Ik heb het puur over grote franchises;
    Call of Duty > COD POINTS
    Battlefield > BattlePacks
    Destiny > Micro-DLC in de vorm van dansjes
    Assassins Creed > Micro-DLC
    FIFA > FIFA Points voor FUT
    GTA > Cash-Cards

En zo kan ik nog wel even verder gaan hoor.

T'is heel simpel. Als je niet tegen het feit kan dat bedrijven zoals Activision/EA/RockStar/DICE (en noem zo maar een aantal op) extra geld vragen voor puur iets wat alleen invloed heeft op hoe je eruit ziet in de game ... dan vraag ik me af wat je UBERHAUPT doet in de game wereld. Zo kan je overal wel tegenaan blijven schoppen ;) Welkom in 2016 knul. Accepteer maar dat HEEL veel bedrijven dit voortaan gaan doen. Waarom? Omdat het een shit-lading aan geld oplevert.

9. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    En met die weapon skin of costume speel ik beter? Is dat perse nodig om de game te spelen?
    Volgens mij allemaal niet, dus moet ik daar dan een conclusie uit maken om de game links te laten liggen... Nee!

Dan kan ik beter m'n commodore 64 weer aan de loop slingeren dan hebben we hier allemaal geen last van :lol:

10. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Daarbij kon je in de Alpha al bepaalde cosmetics krijgen, zoals een pet, andere rugzak of een ander shirt. Er komt in de volledige game vast wel meer van dit soort dingen.

11. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Zonde dat mensen de game nu al gaan afkraken voordat de game al uit is.
    Het hoort nu eenmaal bij het gamen net als de DLC, maar tegenwoordig zoeken mensen van alles om een game af te kraken..

Jammer, maar goed negativiteit heerst hier nogal op XBW.

Insane/Erret, Servantes en Graveheart vinden dit leuk.
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nouja snap de negativiteit na Watchdogs, AC:Unity en Siege wel een klein beetje. Je moet het voordeel van de twijfel geven maar bij Ubi is dat soms wat lastig :+

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik vind ook niet dat het erin moet zitten. Unlock het liever ook. Een game als LoL of Dota 2 snap ik het en heb ik ook een shitload aan skins gekocht, omdat de game zelf gratis is en ik de game wil steunen. Als iedereen alles moet pikken en geen commentaar zou leveren op wat developers doen zouden we nu een Xbox met drm hebben he.

Maar whatever, verkeerd topic hiervoor? De microtransacties zelf behoorden ook niet tot een van mn punten waarom ik altijd twijfels heb bij een Ubisoft game, alleen dat ze er vaag over deden

MAD 1976 vindt dit leuk.
  14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is jammer dat de complete focus nu weer ligt op microtransacties. Na alle info over de game en bijna de beta. Ik bedoel ze hebben zelf gezegd dat er geen boost upgrade in zit en al die echt slechte microstransacties (die je al niet meer echt ziet) Zullen er microtransacties zijn voor vanity items. Zoals jassen, mutsen, complete kleren zoals die NYPD skin etc die onder appearance vallen. Weapons skins? Denk het wel.
    Maar die hebben totaal geen invloed op stats. Alleen maar hoe je eruit ziet. Daarnaast valt er in de wereld zoveel van die dingen dat je daarmee echt je al je eigen look kan maken.

En om daarom compleet al de game op te geven vind ik best bizar. Kunnen het ook hebben over de gratis content drops na de release. Maar ja. Dan kunnen we niet lekker ragen op een keyboard..

CrazY en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja, maar Ubisoft enzo...

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb ook liever gewoon een grijze/standaard gun dan dat ik met een Hello Kitty decal rondloop.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

4K

Xandorra en Servantes vinden dit leuk.
  18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En redelijk gefundeerde als je kijkt naar de vorige games.

Misschien een plan om wat minder interessant te doen, niemand hier zit daar zo heel hard op te wachten geloof ik.

En je zegt letterlijk dat veel grote games het dus hebben en het dus allemaal maar oke is?

Het hele punt is dus dat ik er geen zin heb in gebedel om geld als ik m'n karakter een beetje geinig eruit wil laten zien, zoals in veel voorgaande Ubisoft titels. Ik kies daarvoor om het spel niet te kopen omdat dat de enigste manier is om het niet te accepteren. Als jij je met je intens capabele verstand daar geen last van hebt wens ik je veel plezier op Division.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Die hadden niks te maken met microtransacties.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    AC heeft toch microtransacties?

Maar wat een discussie, laten we eerst nou eens de game afwachten ipv te speculeren :+

Stingray vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina