1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Halo: The Master Chief Collection

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 14 jun 2014.

  1. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij staat bij Halo 3. De officiële titel was dan ook Halo 3: ODST dacht ik.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, tussen 1, 2, 3 en 4 zie ik hem echt niet staan. Ik moet dus gewoon Halo 3 aanklikken en klaar?
     
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar campaigns, kies Halo 3 en daar kan je voor ODST kiezen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat bedoel ik, hartstikke bedankt! :thumbs:
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat is deel 1 saai zeg, ben er na wat uurtjes spelen mee gestopt. Saaie en vaak dezelfde omgevingen en alleen maar van die zelfde mannekes schieten de hele tijd. Ook vaak onduidelijk waar je nou heen moet of wat de bedoeling is. Deel 2 daarentegen vind ik velen malen leuker, ben al een dik uur bezig. Nu al heel veel afwisseling.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe lang heb je dan 1 gespeeld? Heerlijke game! Maar misschien ben ik nostalgisch...
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb het 3 uurtjes gespeeld zoiets. Denk dat je idd dat nostalgische gevoel moet hebben. Ik heb dit vroeger nooit gespeeld o.i.d. maar ik kan me wel voorstellen dat mensen dat gevoel wel hebben. Ik heb zelf alleen Halo 2 of 3 maar heel even gespeeld. Dat weet ik zelfs niet meer. :+ Ohja we speelden wel vroeger op school Halo CE met de hele klas multiplayer, dat kwam me wel bekend voor.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Vandaag gekocht voor 15 euro op marktplaats. Eigenlijk nooit een Halo spel gespeeld, dus dit was een mooie kans. En wat een heerlijke game zeg. En dan ook nog eens 4 games voor 15 euro! TOP!!!
     
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....je weet dat ie nieuw voor 20 euro bij Bart Smit/Intertoys in de winkel ligt?:+
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Hij is ook Nederlander hé. :+
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    haha toch 5 euro he
     
  12. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik type dit terwijl ik in matchmaking aan het wachten ben op een game...

    Afgelopen week MCC collectie weer eens onder het stof vandaan gehaald en samen met m'n broertje genoten van de campaign co op. Wat speelt het lekker, en ik vroeg me af waarom ik deze game stof heb laten happen..

    nu weet ik het weer.. Die matchmaking, Online, is gewoon tergend tergend traag... Vijftien minuten wachten voor vijf minuten gamen... Lobbies doe biiiiijna vol zitten (7vd8) waarna ploep iedereen weer weg is en je opnieuw kunt gaan wachten.

    Nu weet ik waarom ik titanfall speel. Tussen de games zit daar gegarandeerd maximaal zestig seconden (waarin je druk bezig bent je loadouts te tweaken) waardoor je continue actie hebt en je echt in een flow zit.

    Halo... Niets van dit alles,momenteel hebben we zeven players found, maar dat zal zo wel weer inkakken. Totaal geen ritme bij mij dus, zo dadelijk in het nieuwe potje begin ik weer 'koud'. Ik moet tien uur investeren om twee uur te kunnen schieten.

    Wat ontzettend SLECHT en zonde.l voor zon mooie game.

    Geeft iedereen hier last van??? Waarom wordt zoiets niet gerepareerd? Ergens heel er g in de basis deugt dit spel dan toch eigenlijk niet, wanneer je niet Online kunt gamen in een (voor een belangrijk deel) Online game? :mad:
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja ligt er aan welke matchmaking optie je zoekt.
    Maar inderdaad het is zeer traag bij sommige online matchmaking met name big battles.
    De kleinere team of free for all gaan redelijk goed.


    Maar goed kan sneller.
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dat lange wachten is altijd al onderdeel van halo geweest. Vroeger kwamen ze hiermee weg maar vergeleken andere games is halo gewoon niks meer waard.
     
  15. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Wat een onzin. Ik heb bij Halo 3, Halo: Reach, Halo 4 en Halo 5 nooit minutenlang hoeven wachten om een potje te spelen. Bij de MCC mag je van geluk spreken als je twee potjes in een halfuur kan doen. Die matchmaking is gewoon slecht, heeft niets met Halo als franchise te maken.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo MCC matchmaking is nooit echt helemaal gefixed. Werkt gewoon maar duurt idd wat langer dan andere games. En dat in combinatie dat er veel mensen ook Halo 5 nu spelen meer dan MCC helpt ook niet echt.
     
  17. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Dan heb jij die games niet op een hoog genoeg level gespeeld.

    Vanaf Halo 2 kwam het rankingsysteem met daarbij alleen de mogelijkheid om te matchen met mensen van je eigen level of vlak daarbij. Bij Halo 2 en bij halo 3 kreeg je dan ook nog het gigantische hostvoordeel waardoor iedereen rond level 50 de search cancelde op het moment dat zijzelf geen host kregen. (en kreeg je dus alleen een game als je gelocked werd)

    Ik heb in totaal echt dagen de lobbywarrior gespeeld.

    Vanaf halo 4 was dit probleem er niet meer maar sinds MCC is het weer helemaal terug(halo 3 ook al minder maar ook daar duurde de search vaak 5-10 minuten)
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Oh, ik wist niet het een vereiste was om op een hoog niveau te spelen om relevant te zijn.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Dat zegt ie toch helemaal niet? Hij zegt dat het gewoon langer duurt, je verdraait nogal zijn woorden.
     
  20. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Dat is basiskennis.
     
    Reson vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina