Ja. Maar hij zegt "geen zin heb in gebedel om geld als ik m'n karakter een beetje geinig eruit wil laten zien" Wat totaal niet hoefde in Unity omdat je al super veel keuze had die je normaal verdiende. En dit ook het geval is in Division als die mijn andere post ook gelezen had. Moet zeggen dat ik geeneens wist dat Unity microtransacties had. Totdat een week later iemand het zei op het forum lol.
In unity heb ik ook niks gezien of t is niet opgevallen. In black flag kon ik andere zeilen kopen, maar in t spel zaten al n stuk of 5-8 zeilen (Off topic: ik heb n ipad 2 en sinds de andere achtergrond heb ik om de haverklap n probleem met t laden van n pagina. Steeds de melding "deze pagina wordt opnieuw geladen vanwege n probleem" WIFI is snel, 5G dus daar ligt t niet aan. Iemand n idee?)
Het ziet er echt wel heel gaaf uit maar alleen er mooi uitzien is voor mij geen reden om een game te kopen. De game moet ook lekker spelen en leuk zijn.
Absoluut waar... Al is het natuurlijk, zoals je al aangeeft, mooi meegenomen als het ook nog eens heel erg tof oogt.