Hardcore, a new gameplay option for #DRIVECLUB in February. Traction control, stability control & other assists off!
Heb de game al meer dan een jaar en bak er nog steeds geen reet van haha. Toch blijft het een heel leuk spel om weer op te starten
Ik heb hem ook gekocht toen hij net uit was en nooit echt gespeeld, nu bij gebrek aan andere games maar eens opgepakt en hij is tof hoor. Tot nu toe bijna alle gold stars te pakken en ongeveer op 3 kwart van de tour. Het wordt wel lastiger nu Sent from my iPhone using Tapatalk
Is er al iemand met alle goldstars inclusief season pass, exclusief bikes? Ik doe het op mijn gemakje tussendoor en ben aardig onderweg
Ik niet, zit volgens mij rond de 800, maar die laatste trophy komt niet echt dichterbij. Pff daar moet ik echt nog veel tijd insteken.
Ik vond ze persoonlijk ook te klein en ook een beetje te 'kaal', eerlijk gezegd. In PGR had je ook Schotland, en die track was een stuk interessanter. Maar goed, natuurlijk leuk dat ze er weer gratis iets extra's in gooien.
Vond ze ook een beetje inspiratieloos. Die tracks van PGR4 in Schotland waren leuk ja. Op zo iets hoopte ik eigenlijk.
Dit is echt fucked up http://www.gamesindustry.biz/articles/2016-03-22-sony-confirms-closure-of-evolution-studio Driveclub is toch een van de vetste racing game die ik gespeeld heb.
Las het ook net ja. Echt zonde. Dat weersysteem van Driveclub is een van de meest indrukwekkende dingen die ik ooit gezien heb op gamegebied. Hopelijk gaan we die technologie wel terugzien in andere projecten.
Pfff... Ik had nog wel een DC 2 verwacht met alle verbeteringen van 1 vanaf de launch erin. Dan zou het wat mij betreft echt een dikke 9.5 scoren als racing game.