Beetje op de reacties hier alsnog de game gekocht , nieuw voor 28 euro. Ik vond gta 5 ook best vet op de xbox360 en ben fan van assassins creed. Wat n tegenvaller is dit. 10 minuten gespeeld en nu al spijt. De graphics zijn om te janken en n auto besturen is lachwekkend slecht. Hopelijk kan ik m ruilen
Ik zag het topic gebumpt worden en dacht al dat ik deze game ook nog moest proberen. Maar neverwind dus.
Ik moet zeggen ik wil hem altijd nog eens proberen. Als die bij de laatste new year sale te koop was geweest had ik hem wel gehaald. Maar hij kwam maar niet.
Eens! Dikke vette tegenvaller, ik geloof dat ik niet verder ben gekomen dan 1 hoofdstuk. Shit was toen al saai...
Zo snel mogelijk vergeten deze drol. Heb hem ook nog niet verkocht. Misschien ooit inleveren dan maar bij Gamemania voor 2 euro.
Toch maar even spelen, voordat deeltje 2 uitkomt, tot nu toe best vermakelijk Ik had de online activiteiten minimaal verwacht, maar de game wordt kennelijk nog redelijk actief gespeeld
De eerste Watch Dogs komt mogelijk naar PlayStation 5 en Xbox Series X. Een game genaamd Watch Dogs Complete Edition wordt namelijk door de ESRB - de leeftijdsclassificatieorganisatie uit de Verenigde Staten - genoemd voor PlayStation 5 en Xbox Series X en S. Deze 'Complete Edition' is al beschikbaar voor pc, PlayStation 4 en Xbox One. Ubisoft heeft de next-gen versie van de eerste Watch Dogs nog niet officieel aangekondigd, maar de vermelding op de website van ESRB doet vermoeden dat deze aankondiging aanstaande is.
Deze franschise is bij uitstek het boegbeeld van de hoeveelheid troep die ubisoft heeft geproduceerd.
In principe is het verschil nihil, waarbij AC4 gewoon het water doorzichtig is en Watch Dogs logischerwijs niet cuz london waters