Ben met de Alpha begonnen ... en tot en met The Taken King gespeeld. Dat heeft geen enkele andere game gepresteerd de afgelopen jaren. Het enige wat mij ontzettend tegen is gaan staan is dat ik voor mezelf een bepaalde "uitdaging" zocht om de game überhaupt nog op te starten. Ik ben met Hard-Mode Crota echt ontzettend afgeknapt op dat enemies +1 gebeuren en zag dat er PRECIES hetzelfde gebeurde met Hard-Mode Oryx. Gemiste kans ... zeker als je leest dat Bungie met HM-Oryx iets "anders" van plan was.
Goed, nu heeft HM-Crota wel de nodige momenten opgeleverd die je bij blijven. Zo verneukt @Graveheart echt een prima run ... door even te schieten op het "raam" met een Gjallarhorn. Heb je @bulletproof010 die altijd de "duif" uithangt en na 10 minuten ineens beseft dat we een HM aan het doen zijn. @Maddmonkey, de drill-sergeant ... die je even haarfijn uitlegt dat als je nog eens een fout maakt hij je persoonlijk in elkaar komt slaan met je eigen XBOX. @SHiZ NL die wel eventjes denkt het zwaard op te kunnen pakken (zonder enige ervaring) ... en ga zo maar verder.
Dankzij de kunstmatige difficulty die ze hebben toegevoegd was ik al vrij snel klaar met HM-Oryx. Jammer, want die hele Raid is ontzettend vet om te doen. Echter kon je nog zo'n goede speler zijn of zo'n goed team hebben ... je werd altijd gekilled door een enemy die vele malen sterker was dan jou. Ondanks je gear die je had. Fouten werden niet toegestaan en daar had ik zwaar de pis in. Again, Bungie beloftes vs realiteit.
Leuk dat andere de game nog actief blijven spelen hoor ... maar ik hoop dat ze van hun fouten geleerd hebben en met Destiny 2 toch met wat meer content/events aankomen.
Laatst bewerkt: 25 jan 2016
AnubisNefer vindt dit leuk.