Ik weet niet of het al gepost is,maar gratis Skins https://www.reddit.com/r/thedivision/comments/41q65p/psa_4_free_division_agent_gear_sets/ Gewoon kiezen voor de xbox en je krijgt de code meteen te zien Verstuurd Met Tapatalk
Nee hoor Heb inmiddels al een aantal codes Gewoon een programma gebruiken zoals Hola en kiezen voor een nieuw account,fake email adres invullen want je krijgt meteen de code te zien
De code werkt sowieso pas op de release dag Staat er ook bij als je er een aanvraagt Verstuurd Met Tapatalk
Nee het is hetzelfde spel, maar je kan alleen of met anderen spelen. Het is niet een coop en solo gedeelte apart.
Maar wel dat er ook een SP is. Wat (bij mij) impliceert dat het twee aparte dingen zijn. Ik dacht ik voeg het even aan ter duidelijkheid voor recka zodat ie niet met het verkeerde idee het spel gaat spelen
Het is misschien een beetje brutaal Maar heeft iemand misschien een beta code voor me ongeacht welke console? PS4 mag ook!
Heb uit wanhoop gisteren maar een beta code op ebay gekocht voor €1,30. Zie dat je nu via diverse links nog altijd aan codes kan komen. Ach ja, die €1,30 zal me niet veel armer maken. Heb gemixte gevoelens als ik naar de gameplay beelden kijken. Maar wil hem graag zelf uitproberen voordat ik een oordeel geef. Ben dus erg benieuwd !!!
Je bent gek lol Ga gewoon naar Bol.com. Reserveer de game met achteraf betalen. Krijg code. Annuleer de game.