Heb nu voor alle platforms beta toegang (mooi vergelijken) Mocht ik nog een key kunnen bemachtigen zal ik ze hier weggeven.
" Log in to uplay on your PC or other suitable device, select your name at the top right, then select Account Information. You'll then see a BETA ACCESS tab, select SHOW ACCESS KEY. Use this key on your XB1 through Use A Code and the beta will start to download. Edit - remember you need an invite code to get your download code. So either you've purchased a beta code or received one as part of a pre-order. I'm not sure how or if alpha players get a code."
Thanks @Hybrid ! Daar kon ik mijn key dus vinden Vanavond bij thuiskomst maar eens downloaden die beta, zodat ik donderdag meteen aan de bak kan
Omdat ie gisteravond was uitgelekt op de Singapore site heb ik een code over voor de X1 Verstuurd Met Tapatalk
Codes zijn niet per se voor een platform. Tenzij je de eerste code al hebt ingevuld en gelinked hebt aan je account.
Ja, super post @AnubisNefer ... maar krijg het vermoeden dat ik niet ben "geselecteerd" voor de BETA ... ik krijg godver nooit wat.
Als ik op Show Access Key klik staat er "Check your Uplay PC Games list". En als ik dan naar het uplay programma op mn pc ga staat er ook niks. Heb potteblomme 3 codes voor elk platform geredeemed