2 februari op de PS4 en een maand later op de X1 @Rampage Als het goed is komt er met de volgende patch ook een restrictie op hoe vaak je een map achter elkaar kunt spek
Ik kan er geen hout van en ben altijd te laat in close combat, denk toch lag Maar ik vind deze cod toch wel weer lekker spelen hoor . Kut spel
Heeft het trouwens nog zin om je weapons te prestigen op de clan tag en kill counter na? Of is dat het enige wat je ermee kan unlocken.
Dat is het enige inderdaad. Ik heb in het begin een paar 'geprestiged', maar doe het nu niet meer, heeft geen zin. Alleen mocht je wat te doen willen hebben als je alles unlocked hebt misschien ja
Ik heb zelf geen wapen geprestiged, maar volgens mij reset je het hele wapen toch? Dus je kan dan ook weer opnieuw XP halen voor dat wapen. Wel handig voor mensen die veel met dezelfde wapens spelen en toch wat extra XP willen krijgen om te levelen.
Ik vind het wel leuk en op zich heb je redelijk snel alles weer vrij gespeeld. Wel jammer dat je bij sommige wapens het gewoon echt niet ziet. zoals de rocketlaunchers ed. Ben nu met de SVG bezig. Wat is dat toch een gruwelijk ding,... enkel het geluid en de animatie al!!!