[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    .. omdat er geen DLC komt? Nietszeggende events... geen enkel nieuws over Destiny 2? Mensen klagen over het niet krijgen van content. Is geen overdrijven maar de realiteit.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee dat bedoel ik niet.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Voor PvE spelers kan ik zeker begrijpen als je de game even links laat ja :) Er is niet zoveel te doen, maar goed er zijn nog genoeg andere spellen te spelen toch? Als het spel niks meer oplevert, moet je het gewoon even links laten liggen. Ik hoop dat Bungie wel begrijpt dat geen content voor zo'n lange periode niet werkt. Mensen hebben die belofte voor nieuwe content nodig om nog door te blijven spelen.

4. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Haha man man man. Hoe kansloos als je een artikel gaat schrijven dat gaat over waarom je moet stoppen met het spelen van een spel. Alsof iemand die keuze daar op gaat baseren. Waar houden sommige mensen zich mee bezig..

bulletproof010 vindt dit leuk.
  5. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Dit. De enige zo'n beetje die nog normaal reageert, en niet alsof z'n console het raam uit moet. Ik merk bij mezelf ook dat ik dinsdag t/m vrijdag zat te doen heb en dat het dan wat minder wordt, so what? Even wat anders en dan is het weer dinsdag. 1,5 jaar met 1 game is me nooit eerder gelukt en ben er nog niet klaar mee.

bulletproof010, Hybrid en CrazY vinden dit leuk.
  6. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Precies dit! Zelfs mijn vriendin (totaal geen interesse in games e.d.) viel het op dat ik Destiny al zo lang en vaak speel. Dat zegt genoeg.
    Als ik zie wat Destiny mij gekost heeft ten opzichte van de speeltijd die ik erin gestoken heb is dit echt een topaankoop geweest.
    En ook ik vermaak me er nog (bijna) dagelijks mee.

Rickk en bulletproof010 vinden dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben met de Alpha begonnen ... en tot en met The Taken King gespeeld. Dat heeft geen enkele andere game gepresteerd de afgelopen jaren. Het enige wat mij ontzettend tegen is gaan staan is dat ik voor mezelf een bepaalde "uitdaging" zocht om de game überhaupt nog op te starten. Ik ben met Hard-Mode Crota echt ontzettend afgeknapt op dat enemies +1 gebeuren en zag dat er PRECIES hetzelfde gebeurde met Hard-Mode Oryx. Gemiste kans ... zeker als je leest dat Bungie met HM-Oryx iets "anders" van plan was.

Goed, nu heeft HM-Crota wel de nodige momenten opgeleverd die je bij blijven. Zo verneukt @Graveheart echt een prima run ... door even te schieten op het "raam" met een Gjallarhorn. Heb je @bulletproof010 die altijd de "duif" uithangt en na 10 minuten ineens beseft dat we een HM aan het doen zijn. @Maddmonkey, de drill-sergeant ... die je even haarfijn uitlegt dat als je nog eens een fout maakt hij je persoonlijk in elkaar komt slaan met je eigen XBOX. @SHiZ NL die wel eventjes denkt het zwaard op te kunnen pakken (zonder enige ervaring) ... en ga zo maar verder.

Dankzij de kunstmatige difficulty die ze hebben toegevoegd was ik al vrij snel klaar met HM-Oryx. Jammer, want die hele Raid is ontzettend vet om te doen. Echter kon je nog zo'n goede speler zijn of zo'n goed team hebben ... je werd altijd gekilled door een enemy die vele malen sterker was dan jou. Ondanks je gear die je had. Fouten werden niet toegestaan en daar had ik zwaar de pis in. Again, Bungie beloftes vs realiteit.

Leuk dat andere de game nog actief blijven spelen hoor ... maar ik hoop dat ze van hun fouten geleerd hebben en met Destiny 2 toch met wat meer content/events aankomen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2016
  8. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kijk nou, een genuanceerde reactie :eek:

Rampage vindt dit leuk.
  9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Laten we wel zijn, bij de HM komen er wel daadwerkelijk extra dingen kijken.
    Extra DMG door de Warpriest dmv die bollen.
    Bom bij Golg, Knights bij Oryx.
    Bij bijna ieder gedeelte moet je extra alert zijn in vergelijking met NM.

En dat de vijanden moeilijker zouden zijn dmv +1 level merk je verdomd weinig van met de HM.

bulletproof010 vindt dit leuk.
  10. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    In de tijd dat ik Destiny speelde, en dat is net als jullie ongeveer een jaar / anderhalf jaar, verdedigde ik Destiny ook hoor. Ik vertelde al mijn vrienden dat het een geweldig spel was met een hoge verslavingsfactor. Destiny WAS absoluut mijn favoriete spel en heb er superveel lol mee gehad, het was absoluut mijn geld waard. Het enige wat ik nu eigenlijk zeg is dat er een tijd van komen en van gaan is. Door het gebrek aan nieuwe (dus geen modificaties in gamemechanics) content haak ik af, en met mij ongeveer alle 12-15 gasten waar we het mee speelden. Die kleine events als Sparrow en Halloween kostuumpjes jagen is niet aan ons besteed denk ik.

Mijn vriendin houdt trouwens ook totaal niet van games en zei: 'WAAAT? Maar wat speel je nu dan? Speel je niet meer met die gasten?' XD

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, AnubisNefer is alleen maar irritant, net zoals Maluku en Claptrap. ;-)

Rickk vindt dit leuk.
  12. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    True that XD

13. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Iedereen moet doen en spelen wat ie zelf wilt toch.... De 1 vind t nog leuk om destiny te doen en de ander zoals @Rampage zeikt graag elke dag op deze game. :+

Ik vermaak me gelukkig nog steeds met destiny :D (al 3467 uur) al speel ik laatste tijd ook wel wat andere games als afwisseling en speel ik ook totaaaal geen PvE meer en alleen maar PvP.
    En ook ik baal van de weinig content in year 2 maar toch blijf ik PVP spelen omdat ik het gewoon heerlijk vind spelen ondanks de kut verbindingen die je tegenkomt vind ik dit lekkerder schieten dan bv BO3 en Star Wars battlefront.

Trials en Elimination vind ik geweldige pvp game modes wat ik volgens mij kan blijven spelen tot ik er bij neer val.:p

CrazY vindt dit leuk.
  14. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Iemand zin om een raid te spelen met 3 raid noobs? We spelen altijd met z'n 3e en zijn er achter gekomen dat een raid wellicht makkelijk is met meer personen :D
    Voeg me maar toe op psn Kapitein_Merijn

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik denk dat het PS team uitgestorven is :+

Pfiewwww na heel wat bizar sweaty potjes (er zijn echt bizar veel goede mensen/teams in trials tegenwoordig) nu na mijn tweede week aan pogingen toch nog flawless op de valreep gehaald. Gelijk ook de scarab emblem erbij :D

Aardig wat heerlijke potjes gespeeld, maar dit was wel mijn heerlijkste play. Ik ging stom dood tegen 3 snipers. Ligt in het midden van het veld en iemand is nog steeds naar mij aan het kijken. Vervolgens pusht mijn team en heeft een kill. Ik zie die gast weg springen, roep "res is clear!" en wacht. Na de res zie ik 2 rooie stipjes op mij ge-aimd. "Fuck My Life" en in een ultieme poging om er nog uit te komen dodge ik nadat ik op de grond terecht kwam. Twilight Garrison ftw <3

Laatst bewerkt: 26 jan 2016
    nawa, bulletproof010 en CrazY vinden dit leuk.
  16. bulletproof010

bulletproof010 Hey! Listen!

Leuk Bevonden:
    1.085
    Matchmaking updates
    by Deej

The Crucible, along with every aspect of Destiny, is a subject of constant analysis at Bungie.
    Our designers and engineers are always exploring measures that can be taken to improve the Player-versus-Player combat experience for everyone. Their goal has always been to cultivate an arena in which every Guardian can find quality matches against worthy opponents with good connections. It’s also good if you don’t have to spend an eternity in orbit while the matchmaking engine works behind the scenes.
    When we shipped Destiny: The Taken King, we delivered a new system to better enable us to evaluate Guardians as combatants. In the months that followed, we’ve been making adjustments to find the right balance between skill and connectivity. In light of recent feedback from the community, it’s very clear that we have more work to do. As that work progresses, I'd also like to pledge that you'll be more included in that process.

The next step on that front begins with this Iron Banner.

Lord Saladin's battle for the Spark will feature new matchmaking settings that will assign more emphasis to connection quality. These changes will be made in an effort to reduce lag. There will still be some consideration given to matching you with worthy adversaries, but that's a thing we’ve done since Destiny first shipped.

Iron Banner Rift goes live Tuesday, Jan 26th, 10AM PST.

New Matchmaking goes live Wednesday, Jan 27th, 10AM PST.

The 24-hour gap will provide us with two sets of data to compare and scrutinize - all part of the plan. If you play Iron Banner after the deployment, we’ll want to know what you have to say. Sound off in the #Feedback forum about your results. Post a link to a completed game and tell us all about your experience.
    As always, we'll be monitoring the state of the Crucible for stability and improvement. If all goes well, we intend to deploy the new matchmaking settings to more Crucible playlists over time. And, in keeping with this trend, we'll be sure to let you know.
    This is the continuation of a conversation in which you influence the development of Destiny.

Stay tuned for updates.

https://www.bungie.net/en/News/News?aid=14278

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    'effort to reduce lag' Wedden dat het compleet de pan uit lagt? :emo:

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wat een gezever ... :'-(

Zeg gewoon : "Sorry Guardians maar skill-based matchmaking is echt kut en we draaien het terug. We gaan de lag verminderen(lees, we hosten niets voor jullie dat ligt geheel bij Activision en zal geen moer verbeteren).."

Heb onderhand wel met DeeJ te doen. Het ene na het andere slappe excuus wat de wereld in geholpen moet worden. "Worthy advisaries since the launch of Destiny"

Echt? Zou toch zweren dat de heren als @Maddmonkey en @bulletproof010 normaal prima speelde in PvP maar recent in meer "sweaty" try-hard games terecht komen.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  20. CrazY

CrazY Nimma City

Leuk Bevonden:
    852
    Wauw, ik kreeg daar straks een fall 2015 emote pakketje na de Nightfall.

Zeg nog tegen Smokeddeadman: doe mij maar die Carlton dance dan..

Open het pakketje.. En hoppa! De Carlton dance :+
    Na maanden van prut loot, eindelijk een nuttige Nightfall gehad.

Ik krijg nooit wat.

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina