Lezen monk, lezen De nightfall was nuttig om te doen... Ik zei niet dat de loot nuttig was De loot was wel naar mijn zin.. Dat dan weer wel
Zeg ... wil jij even geld overmaken naar mij? De phrase "Ik krijg nooit wat" is van mij. Godverdomme.
Pas op met wat je zegt over de Nightfall en wat je krijgt. Want Grave en Avalon lynchen je bijna als je een Void Sparrow krijgt.
Haha. Valt wel mee. Vind de roze mooier. Eerst krijgt ie een Sparrow, en dan de volgende NF nog even een nieuwe toeter.
Doe dit keer maar weer eens mee met de iron banner. Wel jammer dat de lag de game nu wat killed hoor.
Rift game-mode leent zich er niet voor imo. Geen spawnflips, waardoor de tegenstander rustig op jouw spawn kan blijven hangen, met heavy. Spawn-killen tot de heavy op is.
Ben toch erg benieuwd hoe t na de matchmaking update is met de lag in iron banana... Ik ga het iig niet zelf ondervinden #BoycotRift
Man, hier moet een verbod op komen. Hoe vaak ik jou wel niet heb horen zeggen dat je Destiny niet gaat spelen ... en de avond toch tot laat bezig bent ... als ik voor elke keer dat jij dat zei een tientje kreeg was ik nu miljonair.
Ho ho ho ik heb niks gezegd over andere pvp playlists ga alleeen geen rift spelen. Ga me nieuwe elite controller ff uittesten in elimination uiteraaaard
Ga jij nou eerst maar is fijn dat ding instellen ... Is echt niet zo dat je binnen 2 minuten aan die extra knoppen gewend bent. Reactie's van @bulletproof010 vanavond tijdens Elimination: "Eeej joh! Wat een pleuris ding.." "NEEEEEEE! Ik drukte toch ... jezus!" "Wat een pleuris ding joh .. ik pak m'n normale controller even" "Hoe stel je die knoppen in dan?" "Echt ... heb ik hier nou voor betaald? Wat een kut ding"
Wat heb je een elite controller @bulletproof010 goed bezig. Jammer dat je er niets aan hebt in Destiny, alle snelheidswinst die je behaald door sneller te kunnen reageren wordt teniet gedaan door de lag
Aimen tijdens het springen en reviven is al ideaal. Daarnaast is Titan skaten super relaxt op deze manier.
Er is een fix geweest op bungie.net mbt de Calcified Fragments. Je kunt nu per character zien welke je nog mist / al hebt.
Ondanks dat rift een ontiegelijke kut game mode is, ben ik na 2 korte avondjes Iron banner toch al lvl 3 en een kwart. Zodra ik die scout rifle kan kopen of dropt als loot, stop ik er direct mee.. Zo klaar met dat rift. Damn.