1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Star Wars: Battlefront

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2013.

  1. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Jawel man, mensen Homen die denken onsterfelijk te zijn in hun shield bubble is het leukste aan SW :9
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Wanneer komt de update uit? Want gister werd ik nog van close range binnen een halve seconden gelocked en beschoten met die homing shot...

    En Boba fett zijn missle locked nooit? Snap niet dat hij nu niet meer locked want heeft hij nooit gedaan bij in de 2 maanden dat ik speel haha.
     
  3. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Vraag: is de game prijs/content inhoudelijk te doen of zeggen jullie wacht liever dat hij in de budget bak ligt.
    Ik vond de game play in de beta erg basic niet veel speciaals.
    Ik hoorde namelijk dat content inhoudelijk zeer onder de maat is, en de prijs van de DLC boven de norm ligt.
    Maar wat zijn jullie bevindingen hierover.
     
  4. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ik blijf het spel vermakelijk vinden. Waar velen de simpelheid bekritiseren, is dat voor mij juist een trekpleister. Xbox aan, en schieten. Niks meer, niks minder.
    Prijs van de DLC ligt niet boven de norm want er is nog nooit betaalde DLC geweest.
     
  5. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is er nog nooit betaalde DLC geweest bij Star Wars Battlefront.
    Maar als je de prijs vergelijkt met andere games 50 euro vind ik nog al erg veel voor DLC, er zijn games die season pass hebben van 30 (wat ik ook al niet toppie vind) en 15 maar 50 vind ik een beetje over de top.
    Ok het is niet verplicht, maar als je het niet hebt kan je niet mee spelen, dus wordt je wel gedwongen.
    Al met al ben je z'n 80 tot 90 euro als je pech hebt mogelijk meer kwijt ligt er aan waar je hem koopt.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Je kan gewoon spelen zonder de DLC's. Zo werkt de wereld tegenwoordig nu eenmaal. Je hebt geen games meer voor onder de 80 euro. Je koopt het eerste deel van de game voor 60, de rets betaal je achteraf. Moet ook kijken naar de grote van de content of het te vergelijken is.
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Wat?

    De DLC (50 euro) is voor ALLE komende DLC pakketen. Dus je krijgt wel waar voor je geld als je ziet dat de totale DLC meer bevat als de game zelf. Helaas werkt dat nu eenmaal zo. Niemand dwingt je om DLC te kopen. Je bent zelf "in control" om op de purchase knop te rammen. Niemand anders doet dat voor je.
     
  8. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Wauw. Net gespeeld met de update. Wat een kutspel is het geworden... ALLE snelheid is eruit.
    En in plaats van de DL-44 en de Homing iets minder krachtig te maken, hebben ze het gewoon onbruikbaar gemaakt.

    Doei.
     
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dacht al dat het aan mij lag... en we krijgen een map cadeau , die gewoon uit de missies gepakt blijkt te zijn.
    Sorry maar ik ga kappen met deze game.. de lol is er wel af.
     
  10. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Ja en die map is ook nog veel te groot voor Drop Zone/Cargo Run enzo.

    En die 'Daily Challenge' is ook triest. Gewoon zo'n standaard 'get 15 kills with a blabla rifle" voor 250 xp. Nou. Wat een challenge zeg.

    Kan iemand me roepen als er een nieuwe update is? Ik zal dit spel weinig meer aanraken nu namelijk.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hoezo is de snelheid er uit?
     
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Het rechargen van de star cards duurt super lang nu dus de chaos is weg. Veel minder granaten/homings/explosive shots die je om de oren vliegen. Veel wapens die 50 tot 70% zwakker zijn geworden, waardoor het allemaal veel trager aanvoelt en langer duurt om iemand te killen.

    Ik zat met Drop Zone gemiddeld op zo'n 30 à 40 kills, met uitschieters naar 60+. Ik kwam gister met heel veel moeite richting de 20.
     
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Eemm... maar het ligt niet aan jou dan? Dat je misschien een off-day hebt? ;)

    Ok. Doei.
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Ik ga juist een stuk beter nu. Dus dankjewel update. :+
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Edit: Verkeerde topic :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
    Zeepsop en allstyles vinden dit leuk.
  18. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ik ben bezig met die jabba opdrachten. maar wat bedoelen ze precies met 'get 3 targeting rifle streak'
    moet ik dan 3 keer achter elkaar iemand killen (zonder zelf dood te gaan) met de T-21B?
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee, je moet 3 keer een killstreak krijgen met die T-21B.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok bedankt.
     

Deel Deze Pagina