Maar dan is de vraag wat is dan de loot? Lijkt me sterk toch dat je steeds je gun kwijt bent dan? Dus dan zou je constant die chopper moeten laten komen om je loot veilig te laten stellen?
Je kan alleen loot kwijtraken die je op dat moment in de darkzone verdiend hebt. Alles wat je hebt voordat je de darkzone ingaat kan je nooit meer kwijtraken.
Iemand misschien nog een bèta code over? Voor de Xbox One.. Kleine paysafe vergoeding is mogelijk. Alvast bedankt!
of voor de ps4 voor mij heb wel beta toegang op de one... Maar wil graag vergelijken om te kijken op welke console ik hem ga halen...
Fock dat. Haal hem op de console waar jij de meeste ''vrienden'' hebt die hem ook gaan halen. Graphics en performance zijn graadmeters die je snel zal vergeten zodra je plezier hebt aan de game met ''vrienden''.
Als ik dat doe, dan word ik bij de volgende bbq door 14 vrienden gelynched.... ;-) Ik ben nu al de 'Judas' hahahahah
Vind die dark zone wel erg dark. Verder zag het er erg leuk uit in het filmpje. Straks maar eens opstarten.
Dus dan moet je eigenlijk zo vaak mogelijk (mocht je steeds goede loot vinden) die chopper laten komen? Wat vervolgens weer enemies aantrekt als ze die chopper zien.
Op de facebook van Xbox NL worden nog beta codes weggegeven! https://www.facebook.com/XboxNL/?fref=nf