Racerblade, ik moet je toch echt teleurstellen want we hebben zowel voor de start als na de eerste race contact proberen te zoeken met jou. Je kwam niet voor als online. Dus er is daadwerkelijk geprobeerd om contact met je te krijgen, dus dat puntje is niet helemaal terecht.
Verder vond ik gisteren heel erg leuk en gezellig! ik doe zeker mee met de volgende cup.
Over de eerste race:
Start ging lekker, ik had mij als 8e gekwalificeerd en na een behoorlijke misser bij de eerdere startprocedures was ik nu wel aan het opletten en had ik mijn auto netjes in de eerste versnelling gezet en de koppeling ingehouden voordat ik op het gas ging. Het was een beetje dringen in de eerste bochten, maar ik heb geen harde tikken meegemaakt en het duwen en trekken viel reuze mee. Als 5e sloot ik aan in het treintje en op een kletsnat Hockenheim had ik aanzienlijk minder moeite om het tempo bij te houden van de normaal snellere jongens (op de top 2 na dan, die zijn mij nog 3 klasses te snel
). Lekker clean aan het vechten geweest met Tender en nog iemand (ik ben z'n naam even kwijt) op positie 3 en 4 en na een spin van Tender na een rondje of 5 / 6 de 3e positie over kunnen nemen en lekker kunnen focussen op het vasthouden van de positie.
Toen ik in ronde 10 nog geen enkele keer mijn auto de vangrail had laten kussen, wat mij zelfs op het droge nog niet gelukt was, vond ik het dapper om er over te beginnen via de microfoon en alsof "Lady Karma" had zitten luisteren, stond ik 3 bochten later met de ster tegen de vangrail. Gelukkig had ik een kleine 11 seconden voorsprong op Tender en met slechts 7 seconden verloren te hebben was ik alweer weg op naar bocht nr. 2.
Verder rustig de race uit kunnen rijden en natuurlijk erg tevreden met mijn podium-finish, want dat had ik natuurlijk niet verwacht, maar dat had meer te maken met de regen dan met mijn stuurmanskunst. Ik hoopte dan ook van harte dat race 2 in de regen zou plaats vinden, maar een tweede race heeft Project Cars mij niet gegund.
Klik om te vergroten...