Zojuist de laatste episode uitgespeeld. Misschien wel de sterkste episode tot nu toe, mede omdat er minder nadruk lag op puzzels, maar vooral op het verhaal. En dan het maken van die laatste keuze, damn...
Ik ook beiden even gezien eerste keus van mij was trouwens: Spoiler Clhoe sacrificen Vette afsluiter, vette game! en ja .. ik moest me inhouden niet een traantje te laten.
Laat het gaan. Deze game ga ik ook zeker halen...maar is geen prio, eerst effe wat backlog wegwerken.
Maak het je prio dan Lees nu pas hierboven "beter dan alles wat telltale heeft uitgebracht".. Nou niet overdrijven. Wd s1 en Tales from the borderlands zijn wel iets beter vind ik
Ik vond TWD ook niet veel aan. Heb ook weinig met zombies en zombie-games, zombie-modes, zombie boeken, zombie tv shows, zombie films, etc etc... Life is Strange lijkt me een stuk interessanter, en de artstyle spreekt me ook veel meer aan. Ik wacht wel even op een 50% actie, maar misschien dat ik Ep 1 alvast gratis download vanuit de Hong Kong/USA store...
Same here, heb ook niks met zombies. . Volgens mij is ep 1 gratis te downloaden dacht ik; je krijgt alleen geen trophies omdat het een 'demo' is. Maar is gewoon de complete ep 1 als ik me niet vergis
Inmiddels 3 episodes gespeeld, wat een toffe en meeslepende game zeg. Ik wilde vandaag mn conceptrapport van m'n scriptie inleveren, maar dat kon nog wel eens lastig worden Spoiler Grappig om te zien dat ruim 80% ervoor gekozen heeft om Max te laten zoenen met Chloe, vieze pervs dat we allemaal zijn